Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 20 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #11
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Belangrijke feiten over de tweede fase van het evenement:
    De ballonnen van de eerste fase tellen niet mee in de resultaten van de tweede fase.

    Dat staat er bij de 2e fase, de 1e fase is niet gezamelijk met de andere server maar gewoon zo snel mogelijk op 100% te komen.
    De 2e fase is echt server tegen server.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Belangrijke feiten over de tweede fase van het evenement:
    De ballonnen van de eerste fase tellen niet mee in de resultaten van de tweede fase.

    Dat staat er bij de 2e fase, de 1e fase is niet gezamelijk met de andere server maar gewoon zo snel mogelijk op 100% te komen.
    De 2e fase is echt server tegen server.
    de balonnen van de eerste fase tellen niet mee in de resultaten van de 2e fase: de resultaten worden dus gereset! niet de balonnen!
    als je de balonnen in je stermenu bewaard en dus niet claimed, dan kun je dat in de 2e fase doen!


    buiten dat wordt aan de hand van de eerste fase de sterkte van de server bepaald, dus als je de eerste fase nix doet dan komen we dus zwakker over dan wat we daadwerkelijk zijn, waardoor we in de 2e fase meer kans maken!

  3. #13
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    We zien het wel morgen wat er mogelijk is Als we maar wel de 100% in de 1e fase halen anders lopen we die beloning mis.
    Vraag me alleen af of wij ook aan een andere wereld/server gekoppeld worden in de 2e fase.

  4. #14
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Zou inderdaad leuk zijn als we sowieso de 100% halen. Krijgen we een mooi gebouwtje erbij.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ik vind het leuk klinken
    Allen wel jammer dat het aan het begin van de zomer vakantie val,
    Want dan gaan toch veel mensen een paar weekjes er tussen uit.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt erop dat je niet te snel je ballonnen moet inleveren. Als we op dag 1 klaar zijn dan zijn we te goed. Dus beter wachten tot dag 4 voor we de 100% halen. En ballonnen bewaren heeft hopelijk geen zin voor het bepalen van de sterkte van de server. Het zou heel dom zijn als de scripts geen rekening houden met het aantal ballonnen die verdient worden. Bijv je verdient er 1000 en levert er 10 in en dan zou je zwak beoordeeld worden? Ik hoop van niet.
    Laatst gewijzigd door ruderion; 26-06-13 om 20:58.

  7. #17
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Zou inderdaad leuk zijn als we sowieso de 100% halen. Krijgen we een mooi gebouwtje erbij.
    En waar moet ik die dan plaatsen?

  8. #18
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    En waar moet ik die dan plaatsen?
    In je stermenu. Muhahaahah *evil laugh*

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    we zullen ons best doen

  10. #20
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Geen zorgen. Dit event wordt net zoals als het maya event dus maak je niet druk. Een paar mensen zijn actief meer zijn inacitef en op het einde komen we rond de 85% en zijn er werelden die 400+% hebben. Is niet erg, je weet dat het gaat komen dus waarom er druk over maken.

    Het settlers 2 gebouw is leuk en zou ik graag hebben op mijn eiland maar dat was ook met de maya cirkel en die hebben we ook net gemist :P.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.