Plaats een Reactie
Pagina 20 van de 20 EersteEerste ... 10 18 19 20
Resultaten 191 tot 192 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #191

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan toch heel kort zijn over het evenement. Enorm veel werk en tijd om al die ballonnen te krijgen en dan zo'n beloning. Serieus wie heeft dat bedacht. 10 retro styles en 10 rekruten voor 1 evenement... Hoe bedoel je dit evenement is een totale flop. Volgende keer besteed ik er ook geen grondstof aan. Als ik alles wat ik naar ballonnen heb omgezet op handel had gezet had ik een 10/100 keer zo'n grote beloning gehad in munten. Die paar edelstenen en dat gebouwtje maken amper iets goed.

  2. #192

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik het aller slechtste aan dit evenement vond is dat je niet in een keer gewoon 100k water kon omzetten naar ballonnen, maar dat je dat per 2k moest doen... om 100k water om te zetten naar ballonnen en ze vervolgens te doneren ben je 1000 keer aan het klikken met je muis...

    (in de evenementen tab van je proviandhuis moest je eerst 2x op dat schuifje klikken, want water stond helemaal onderaan, dan moest je het water selecteren, vervolgens moest je dat schuifje om water om te zetten op zijn max zetten om 2k water om te zetten, vervolgens op okay klikken om het te starten... als ze dan waren omgezet moest je per setje ballonnen eerst op je stermenu klikken, dan de ballonnen aanklikken in je stermenu en vervolgens op je burgemeesterhuis klikken en weer opnieuw je stermenu openen voor het volgende setje... dat is 8 keer klikken voor één setje ballonnen (en dan heb ik het alleen nog maar over herhalings acties(klikken), dat je je proviandhuis moet openen en naar de juiste tab gaan en zo heb ik weggelaten..)
    en dan heb je nog maar 2k water omgezet, ga zo maar eens 100k water omzetten en dat elke dag 4 weken lang...

    dat vond ik echt zooooo waardeloos dat het zo moest!!!
    had gewoon een schuifje zonder limiet gemaakt, dus gewoon in een keer 100k of zo water omzetten naar ballonnen!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 28-07-13 om 06:41.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.