Plaats een Reactie
Pagina 18 van de 20 EersteEerste ... 8 16 17 18 19 20 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #171
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    graag daar een beetje info over duurt wel weer lang

  2. #172
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Momenteel zijn er wat problemen met de grafiek, waardoor de resultaten niet goed worden weergegeven.
    Je kunt gewoon blijven doneren, dit zal gewoon geteld worden.

    Er wordt aan het probleem gewerkt.

  3. #173
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    We hebben de 100% gehaald! Gefeliciteerd Polen, Roemenië en Nederland (o,ja en de Belgen ook niet vergeten. )
    We hebben nu dus nog tien dagen om de 150% te halen, dit betekend 5% per dag.
    Helaas hebben we zo'n productie tot op heden niet gehaald en ik zie geen reden waarom we dit nu wel zouden gaan halen.
    Voor die mensen die nog steeds goede hoop hebben: sorry, ik (her)bouw vandaag voor de laatste maal alle putten en zodra die op zijn ruim ik de hele puttenzooi op. Kan ik m'n grasvelden weer zien. Ik zal nog steeds doorgaan met ballonnen van avonturen en verkenners te schenken, en ook wat losse grondstoffen omgezet in ballonnen maar geen enorme voorraden WATERballonnen.
    Mochten er nog mensen zijn die hulp nodig hebben met waterballonnen, laat 't me even weten, m'n proviandhuis heeft binnenkort ruimte.

  4. #174
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Beloningen voor het bereiken van 150%
    De beloningen voor 100%, 200 edelstenen, 1 restrostijl avontuur, 20 verander uiterlijk verbeteringen

    2 weken dagelijks inloggen en die 200 edelstenen zijn binnen, 20 verander uiterlijk verbeteringen zit ik niet op te wachten. Enige wat heel misschien leuk is is een retrostijl-avontuur, tenzij het zo'n onnozel ding is als we al weken dagelijks krijgen.
    Iedereen die de komende tijd als een waanzinnige kostbare grondstoffen wil blijven omzetten in ballonnen en zich een dubbele rsi wil blijven klikken wens ik veel succes. Misschien kan iemand die dat nog blijft doen me eens uitleggen waarom, ik pieker me suf maar kan geen enkele logische verklaring bedenken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #175
    BattiLatti
    Op het Duitse forum staat het volgende:

    Wartung / Geburtstags-Event Ende
    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    am Dienstagmorgen findet weltweit ein Neustart aller Spielwelten statt:

    •Welten: Alle (1-14) geschlossen
    •Start: Dienstag, ca. 06:00 Uhr
    •Ende: Dienstag, bis ca. 09:00 Uhr
    •Abenteuer: Laufzeiten werden verlängert
    •Die reguläre Wartung entfällt in dieser Woche
    Mit der Wartung endet das Geburtstagsevent.

    •Ballons können nicht mehr produziert werden
    •Laufende Aufträge in der Warteschlange des Provisionshauses werden automatisch beendet und die Ressourcen erstattet
    •Die Event-Quests werden entfernt
    •Die Gewinnerinformationen folgen in dieser Woche
    Viele Grüße
    BB_Pandur

    Ik neem aan dat dit ook voor ons geldt ... ???

  6. #176
    BattiLatti
    Beste Skelril,

    Ik ontvang bij mijn schatzoektochten nog altijd ballonnen, wel 20 stuks, ondanks dat het evenement inmiddels is afgelopen. Nu is er blijkbaar een ruil mogelijk, 500 ballonnen voor 1 gouden munt. Of ik dat een eerlijke ruil vind, of dat dat misschien een beetje karig is, laat ik nu in het midden. Mijn vraag is: hoe ruil ik 20 ballonnen ???

    Groeten

  7. #177
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het is alleen mogelijk om 500 ballonnen per keer in te ruilen via je proviandhuis. 20 ballonnen inruilen zal dus niet werken.

    BB_Skelril

  8. #178
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    500 ballonnen voor 1 muntje is wel heel erg karig; overigens kwamen hier ook de *ontdekkingsreizigers* met ballonnen terug!

  9. #179
    BattiLatti
    En wat ga ik dan met die 20 ballonnen doen? Want weggeven of vernietigen kan ik ze ook niet ...

  10. #180
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    20 jaar bewaren voor het volgend evenement

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.