Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 20 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #131
    BattiLatti
    Gezien de vrije val die wij sinds gisteren hebben gemaakt op de ranglijst (van 10e naar 13e) en de geringe stijging in percentage, vrees ik dat niet alleen wij, maar ook onze Roemeense en Poolse bondgenoten niet meer volle bak draaien om nog een succes te maken van dit evenement. En dan bedoel ik niet dat we nog top 5 kunnen gaan eindigen, maar dat we misschien wel nog de 200% zouden halen. Het spel ligt volgens mij volledig op zijn gat, zowel het evenement als ook het gewone spel. Er gebeurt helemaal niets, ik krijg geen missies, en er is totaal geen reactie van de kant van BB.

    Kom op Skelril, het wordt tijd voor tekst en uitleg, want anders jaag je iedereen weg ...

  2. #132
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BattiLatti Bekijk Berichten
    En dan bedoel ik niet dat we nog top 5 kunnen gaan eindigen, maar dat we misschien wel nog de 200% zouden halen.
    Dit kan alleen als iedereen gewoon door blijft gaan en niet ineens af gaat haken nu. We wisten van tevoren al dat het ''onwaarschijnlijk'' zou zijn dat we gingen winnen. Dus laten we er gewoon het beste van maken en laten zien dat ook wij die 200% kunnen halen. Let niet op die andere landen...

    En Skelril zal niet reageren, omdat die als 4x hetzelfde heeft gezegd en er niet veel tegen kan doen.

  3. #133
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop alleen dat mensen stoppen met die $$ in de ogen, en gewoon kolen / water etc verkopen voor eigen winst, hoop dat iedereen mee werkt, dan halen we in iedergeval 100% en hopelijk 200%


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  4. #134
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Ga er maar niet vanuit dat BB met een voor iedereen acceptabel en duidelijk standpunt komt Roodstaart. Stomweg omdat ze donders goed weten dat zij dat niet hebben.
    Ik snap al jullie frustraties, maar ik heb al meerdere keren een 'duidelijk' antwoord gegeven. Het probleem is echter dat niet iedereen het met het antwoord eens is. De wedstrijd is misschien niet voor de volle 100% eerlijk, maar er is zeker een kans als iedereen samen speelt. Als we opgeven komen we er zeker niet, en we laten onze buren toch niet over ons heen lopen?!

    Verder wil ik vragen om vooral met feedback te blijven komen, ik zal al jullie feedback verzamelen en doorsturen naar de ontwikkelaars.

    BB_Skelril

  5. #135
    BattiLatti
    Ik ga overigens nog altijd verder met ballonnen maken en doneren, want ik wil die 200% halen, dat staat verder overal los van. Ik zie dit allang niet meer als een wedstrijd, alleen nog als een missie voor onszelf.

    Maar ik vind het wel een fraai antwoord 'dat de wedstrijd misschien niet voor de volle 100% eerlijk is'. Ik ben geen betalende speler, en dat zal ik ook nooit worden, maar ik kan me voorstellen dat anderen die wel betalen zich behoorlijk genaaid zullen voelen door dit antwoord ...

  6. #136
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BattiLatti Bekijk Berichten
    Maar ik vind het wel een fraai antwoord 'dat de wedstrijd misschien niet voor de volle 100% eerlijk is'. Ik ben geen betalende speler, en dat zal ik ook nooit worden, maar ik kan me voorstellen dat anderen die wel betalen zich behoorlijk genaaid zullen voelen door dit antwoord ...
    En dit is precies de reden dat het moeilijk is om overal antwoord op te geven, iedereen vat het anders op. Ik reageer enkel op vragen van spelers die aangeven dat het niet eerlijk is, ik zelf geef niet aan dat het niet eerlijk is. Vandaar dat "misschien" ook in italic staat ;-).

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 04-07-13 om 17:01.

  7. #137
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik snap al jullie frustraties, maar ik heb al meerdere keren een 'duidelijk' antwoord gegeven. Het probleem is echter dat niet iedereen het met het antwoord eens is. De wedstrijd is misschien niet voor de volle 100% eerlijk, maar er is zeker een kans als iedereen samen speelt. Als we opgeven komen we er zeker niet, en we laten onze buren toch niet over ons heen lopen?!

    Verder wil ik vragen om vooral met feedback te blijven komen, ik zal al jullie feedback verzamelen en doorsturen naar de ontwikkelaars.

    BB_Skelril
    Je gelooft er toch hopelijk niet serieus in dat we ook maar enige kans hadden/hebben tegen de duitse servers? Tuurlijk kunnen we 200% halen maar daar blijft het dan ook wel bij.

  8. #138
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    Je gelooft er toch hopelijk niet serieus in dat we ook maar enige kans hadden/hebben tegen de duitse servers? Tuurlijk kunnen we 200% halen maar daar blijft het dan ook wel bij.
    Zoals je zelf al aangeeft - "tuurlijk kunnen we de 200% halen" - er zijn dus gewoon een aantal leuke beloningen te winnen, of we de eerste plek behalen of niet!

    BB_Skelril

  9. #139
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zoals je zelf al aangeeft - "tuurlijk kunnen we de 200% halen" - er zijn dus gewoon een aantal leuke beloningen te winnen, of we de eerste plek behalen of niet!

    BB_Skelril
    eerlijk was de wedstrijd niet, mja dat is regelmatig met BB,
    naar mijn idee worden de duitse servers vaker beloond met extra cadeautjes dan wij, hoor je zo vaak.
    daarnaast, zetten ze de sterke servers samen,
    we hadden nooit kans om te winnen > dus het was geen wedstrijd.
    toch hoop ik dat we minimaal de 100% halen.


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #140
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het ontzettend jammer dat BB niet inziet dat het zo niet op een eerlijke manier verloopt.

    De telling moet anders..

    Nu is het gewoon dat iedere server/team van servers een x aantal ballonnen moet maken... Natuurlijk gaat dit sneller met grote servers met alleen maar hoge level spelers..
    Momenteel is niet eens duidelijk hoeveel 100% is..


    We zouden te horen krijgen van EDT waarop de 100% was gebasseerd.. tot op heden hebben we hier nog geen bericht over..

    Op deze manier ben ik klaar met server evenementen..

    Pas als BB de kansen eerlijk maakt i.p.v de duitsers en polen het heel makkelijk te maken over weeg ik pas om mee te doen met dit soort evenementen.

    Ben door mijn grondstoffen heen heb alles gegeven tijden dit evenement maar ben er klaar mee

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.