Oorspronkelijk geplaatst door
Tymy
Ik had er geen enkele twijfel over dat elke server in staat zou worden gesteld om minimaal 100% en waarschijnlijk voor de meeste ook wel de 200% te halen. Maar de beste reward (edelstenen) zijn toch te halen als winnaar van een eerlijke strijd in de 2e fase. De 2e fase is nog maar net begonnen en het is al duidelijk dat er te grote verschillen zijn tussen de diverse servers om van een eerlijke wedstrijd te kunnen spreken.
Nu met 300% happy hour is er voor een klein bedrag ook nog eens een berg edelstenen binnen te halen, waardoor er in dit event eigenlijk niet veel meer over is om ' mee' te strijden. Daarnaast is het ook een groot RSI feest omdat je continue moet klikken en nog eens klikken.
Respect voor diegene voor wie gedurende de gehele periode van fase 2 vol door kunnen gaan, maar ik heb besloten - voor redenen zoals hierboven beschreven - om het eilandje langzaam te laten droogvallen en weer door te gaan met het ' normale' Settlers leven. Voordeel is wel dat ik voor minimaal 2 maanden me geen zorgen meer hoef te maken of ik wel water genoeg heb
gr. Tymy