Plaats een Reactie
Pagina 13 van de 20 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #121
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Op het moment, na 1.5 dag, dat de spelregels veranderd zijn en alle servers naar fase 2 mochten was de boel al te manipuleren: gewoon als sterke server stoppen met doneren om dan in fase 2 voluit te gaan. Een server-tegen-server-wedstrijd is sws kansloos, veel te veel factoren die de boel mistig maken, niet in de laatste plaats omdat het uiteindelijke doel, de hoeveelheid te maken ballonnen, niet bekend gemaakt wordt.
    Nu maar hopen dat BB bij het volgende jubileum eindelijk eens inziet dat dit niet werkt.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #122
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een aantal fora bezocht:
    Bij de Duitsers is alles rustig, ze maken zich niet druk over oneerlijke combinaties. Weinig medeleven met andere servers, slechts heel sporadisch.
    Bij de Amerikanen leeft 't event niet echt. Een paar aanmoedigingen hier en daar, voor de rest weinig aandacht voor de ballonnen.
    De Engelsen zijn vooral aan 't opscheppen over het aantal gedoneerde ballonnen, daarnaast wordt er aandacht besteed aan de oneerlijke combo's.
    De Fransen schreeuwen al 30 pagina's moord en brand. Ze zijn laaiend.

  3. #123
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    hahaha Bucket...Laat de Fransen maar schreeuwen en de Engelsen opscheppen. Dan kunnen wij tenminste winnen.

    Maar krijgen we met de 2e fasen nog een missieketen? weet iemand dit?

  4. #124
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Ik had er geen enkele twijfel over dat elke server in staat zou worden gesteld om minimaal 100% en waarschijnlijk voor de meeste ook wel de 200% te halen. Maar de beste reward (edelstenen) zijn toch te halen als winnaar van een eerlijke strijd in de 2e fase. De 2e fase is nog maar net begonnen en het is al duidelijk dat er te grote verschillen zijn tussen de diverse servers om van een eerlijke wedstrijd te kunnen spreken.

    Nu met 300% happy hour is er voor een klein bedrag ook nog eens een berg edelstenen binnen te halen, waardoor er in dit event eigenlijk niet veel meer over is om ' mee' te strijden. Daarnaast is het ook een groot RSI feest omdat je continue moet klikken en nog eens klikken.

    Respect voor diegene voor wie gedurende de gehele periode van fase 2 vol door kunnen gaan, maar ik heb besloten - voor redenen zoals hierboven beschreven - om het eilandje langzaam te laten droogvallen en weer door te gaan met het ' normale' Settlers leven. Voordeel is wel dat ik voor minimaal 2 maanden me geen zorgen meer hoef te maken of ik wel water genoeg heb

    gr. Tymy
    En jij doneert natuurlijk de beloning die je krijgt aan ons. (De ballonnenmakers)

  5. #125
    BattiLatti
    Het is trouwens wel oorverdovend stil van de kant van BB ...

  6. #126
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vrees.... dat zoals de reactie hierboven aangeeft inderdaad de waarheid is.... (en nee dit kan ik net zo min bewijzen); maar het is toch op zijn minst vreemd te vinden dat exact dezelfde servers (met uitlopende voorsprong) op de plekken 1 - 10 staan.

    Ik vrees dat er inderdaad voor de *NIET* Duitse/ Poolse servers ooit enige kans is geweest om als eerste 100% - 150% - 200% te bereiken;
    Dit ondanks de belofte dat er na fase 1 gekeken zou worden naar de sterkte van de servers; misschien is hier naar gekeken; misschien niet maar de manier waarop zich dit nu manifesteerd lijkt op zijn minst.... *competitie vervalsing*

    Waarom is bijvoorbeeld de Duitse 1 (ranglijst 1) niet aan Griekenland (ranglijst laatst fase 1) gekoppeld.... en zo voor iedere server.... dan was er pas een *relatief* eerlijk speelveld ontstaan waar bij er nog echt gestreden kon worden om als eerste 100 - 150 - 200% te bereiken.


    Ik voel me hier toch op zijn minst enigsinds bekocht..... Het wordt wat mij betreft dan ook eens tijd dat BB hier duidelijkheid over schept!!!

  7. #127

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Ga er maar niet vanuit dat BB met een voor iedereen acceptabel en duidelijk standpunt komt Roodstaart. Stomweg omdat ze donders goed weten dat zij dat niet hebben.
    Net zoals Tymy schrijft is mijn eiland vandaag ook "drooggevallen" - nadat ik in de 2e fase 140K aan ballonnen heb gedumpt - en richt ik me weer op mijn eigen economie.
    Eigenlijk zal het me een zorg wezen of we 100, 150 of 200% gaan halen, want dit "feest" is voor de meeste allang geen feest meer. Voor mij in elk geval niet!

    Alle inspanningen ten spijt denk ik dat het team van BB zich de ogen uit hun kop moeten schamen dat ze alle servers op een dusdanige manier hebben behandeld in de 2e fase.
    Natuurlijk hadden ze die grote Duitse en Poolse servers aan ECHT zwakke landen moeten koppelen.
    Natuurlijk hadden ze die andere Duitse en Poolse servers niet bij elkaar moeten zetten.
    Natuurlijk hadden ze moeten weten dat oude servers aanzienlijk meer 50 lvl-spelers hebben dan jonge servers.
    Natuurlijk hadden ze eerst duidelijk moeten communiceren HOEVEEL ballonnen ELKE server moest doneren om de percentages te bereiken.
    Natuurlijk kan ik zo nog wel een poosje doorgaan, maar het schijnt wel dat alle moeite die iedereen doet om een reactie van BB te krijgen hen een rotzorg zal zijn, mits die Duitse en Poolse servers hun "feestje" maar zullen "winnen".

    Daarnaast ben ik blij dat ik niet op DIE servers speel want ik zou me doodschamen tegenover al die andere servers!

  8. #128
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem aan ( hoop) dat de reden dat we hier geen duidelijk antwoord nog op hebben is omdat ze bij BB druk aan het overleggen en rekenen zijn hoe ze deze race nog zo kunnen aanpassen zodat het wel een eerlijke race wordt. Toch?

  9. #129
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bollekebeer Bekijk Berichten
    Ik neem aan ( hoop) dat de reden dat we hier geen duidelijk antwoord nog op hebben is omdat ze bij BB druk aan het overleggen en rekenen zijn hoe ze deze race nog zo kunnen aanpassen zodat het wel een eerlijke race wordt. Toch?
    Dan mogen ze wel opschieten gezien de snelheid van de top 3.

  10. #130
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Zo is het ricos221 gewoon doorgaan althans dat doe ik wel!
    En idd er is iets goed fout met de landen indeling enz!


    ps. echt inzicht hoeveel er bij ons voor 100% gaan hebben we niet!

    Ik zie byv. wat echt irri is nog steeds water enz op handel staan!

    Ik blijf doorgaan succes allen
    Laatst gewijzigd door Xardia; 04-07-13 om 12:41.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.