Plaats een Reactie
Pagina 12 van de 20 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #111

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het wel toevallig dat alle landen precies bij elkaar zijn ingedeeld...
    ze hadden één poolse server over die is samen met ons gekoppeld, maar zoals ik al zei zijn de duitse precies allemaal aan elkaar gekoppeld, evenals allebei de franse servers, de 2 amerikaanse en de 3 russische... ik geloof er nix van dat het zo precies uitkwam dat het nu eerlijk is!
    aangezien de berekeningen/beredeneringen niet openbaar worden gemaakt is er ook geen "hard" bewijs...
    maar het is vrij duidelijk dat het geen eerlijke wedstrijd is...
    zwakkere servers zijn wel aan andere zwakkere servers gekoppeld, maar niet op zo'n manier dat er sprake is van een gelijkwaardige strijd...

    op zich maakt het niet uit, want de 200% is nu wel haalbaar, maar een gelijke strijd is het zeker niet!

  2. #112
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Als ze het echt eerlijk hadden willen maken was Griekenland gekoppeld aan een Duitse server en niet aan een viertal andere zwakkere. De arme stakkers hebben geen enkele kans om op wat voor manier dan ook.

    Maar goed, een top positie zullen we nooit halen, maar laten we ons tot doel stellen de Britten te verslaan!!!
    Laatst gewijzigd door Bucket; 03-07-13 om 14:05.

  3. #113
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Als we 200% halen ben ik al blij. Maakt mij niet uit wie als eerste over de streep komt.

  4. #114
    BattiLatti
    We hebben nu cadeautjes gekregen voor het 1-jarig bestaan van de Nederlandse server, waarvoor dank. Er is alleen een probleem met de 'gepensioneerde bandieten'. Deze zijn helaas niet toe te voegen aan het burgemeestershuis, als je erop klikt gebeurt er niets ...

  5. #115
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hetzelfde probleem. Het icoontje van de settlers staat er ook niet bij.

  6. #116
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem met bandieten , zullen wel griekse settlers zijn ,,, die willen ook niet werken


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #117

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Het TSO-feestje is alleen een Pools en Duits feestje en de servers van alle andere landen mogen alleen maar meedoen aan dit event om te laten zien hoe "goed" die Duitsers en Polen wel zijn.
    BB kan wel bij hoog en laag volhouden dat de indeling en samenvoeging van servers volstrekt eerlijk is verlopen, maar dat is een farce.

    Alles is gewoon gemanipuleerd om de Duitse en Poolse servers te "laten winnen".

    Als het echt eerlijk zou zijn gegaan dan waren die Duitse en Poolse servers aan landen zoals Griekenland, Italie, Frankrijk en nog wat "zwakke" landen gekoppeld.
    Het is precies de bedoeling van BB dat de 1e 10 plaatsen op de ranglijst worden ingenomen door Duitse en Poolse servers. Wat alle andere servers ook nog gaan doen BB zal wel zorgen dat die ranglijst zo blijft.

    Dat mag van mij, maar noem het dan geen "eerlijke verdeling" en zeg dan gewoon dat die Duitse en/of Poolse servers wat er ook gebeurt zullen moeten winnen.
    Bij een volgend "feestje" moet BB maar eens gaan nadenken dat het een feestje wordt voor elke individuele server zonder dat er een competitie-element aan wordt toegevoegd die bij voorbaat door BB zodanig is gemanipuleerd dat de "winnaars" van te voren al bekend zijn.

    BB-Skelril ik zou nu maar eens ophouden met elke keer weer te debiteren dat "alles eerlijk is verlopen" en dat "iedereen gelijke kansen" heeft.

    Ik blijf wel ballonnen doneren (heb sinds gisterenmorgen 100K ballonnen op de server gedumpt). Niet om te "winnen" maar om in elk geval die 200% voor de NL-server te halen. Maar een "feest" is het voor mij allang niet meer en ik denk voor heel veel andere spelers ook niet.

  8. #118
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lig er ook al heel de avond wakker van. Dat ze ons dit aan durven doen....
    Morgen maar eens even een flinke aangetekende brief schrijven.

  9. #119

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie kunnen nu wel afgeven op de duitse en poolse servers maar bedenk eens hoe lang deze servers al bestaan ten opzichte van de andere servers, neem nou de duitse die al meer dan 3 jaar bestaan, enig idee hoeveel lvl 50 ers ze daar hebben en hoeveel die aan grondstoffen kunnen doneren?
    Persoonlijk denk ik niet dat BB "oneerlijk" bezig is, het is alleen niet te doen voor kleine servers of servers die nog niet zo lang online zijn en zeker niet het aantal mensen hebben, die op o.a. de duitse servers spelen.
    Mijn gedacht is doneer wat je kunt en probeer op zijn minst de 100 % te halen, dan kunnen we trots zijn op ons zelf en de twee andere servers die bij ons zijn ingedeeld.

    Overigens van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van de server en ik weet dat BlackMedusa de eerste was op deze server dus voor haar ook een klein feestje

  10. #120

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    wat je er ook van maakt het is niet de "wiskunde" achter de kwalificatie geweest, landgenoten zijn duidelijk gekoppeld aan elkaar.....

    ik denk ook dat de verschillen tussen de werelden te groot zijn... je zou beter kunnen werken aan een formule waarbij de 100% voor iedere wereld een ander totaal aantal ballonnen betekent, (aantal levels actieve speler x aantal maanden speler ofzo ...)

    Maar goed... het is een lastig evenwicht.... de medailles op de olympische spelen worden ook niet herverdeeld waarbij Amerika en China er wat moeten inleveren aan de landen die maar met 2 deelnemers komen...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.