Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 20 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 192

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: "The Settlers Online" verjaardagsevenement

  1. #91
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen, alles komt gewoon in orde
    In fase 2 gaan we proberen om de 200% te halen. We hoeven niet als eerste te zijn, zolang we maar 100% halen. Alle andere beetjes is bonus.

  2. #92
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het verjaardagsfeestje van de gemiste kansen.. Na het debacle van het vorige server-event kon BB toch wel op haar vingers natellen dat een cosmetische en bovendien slechte aanpassing, opdelen in 2 delen, niet zou gaan werken. Geen idee hoe lang de voorbereidingen zijn geweest maar na 1,5 dag moesten 2 essentiele zaken al aangepast worden : percentages oppimpen en vereiste van 100% in fase 1 om door te gaan naar 2 loslaten. Was dat niet gebeurd dan had geen enkele server fase 2 bereikt. Door deze aanpassing hebben mensen die op dag 1 ik weet niet hoeveel grondstoffen in ballonnen omgezet hebben dat achteraf voor niks gedaan.Ook al blijft BB volhouden dat dat niet zo is ivm de samenstelling van de servers voor fase 2, eerdere posters hebben al duidelijk gemaakt dat dat geen hout snijdt.
    Waarom geen succesvol evenement van stal gehaald en dat een beetje aanpassen, bv het EK- evenement met ballonnen ipv voetballen? Succes gegarandeerd, enthousiaste spelers , BB blij, wij blij en feestje geslaagd.

  3. #93
    Litmania
    Het is toch niet meer dan logisch dat die paar honderd spelers uit Nederland helemaal niet interessant zijn voor BB? Op de Duitse en Poolse servers spelen duizenden, misschien wel tienduizenden, dat is waar BB (commercieel) zijn slag kan slaan en dus wordt het hele spel op de wensen van de Duitsers en de Polen afgestemd. En zeker de events waar de leuke beloningen zijn te behalen. Stel je voor dat de Duitsers en de Polen afhaken, dan kunnen ze het spel wel opdoeken. Men denkt bij BB toch niet serieus dat als ze de servers samenvoegen van bijvoorbeeld Rusland, Griekenland en Nederland dat deze drie landen dan prettig gaan samenwerken en dan ineens wel de hoogste posities kunnen halen? Het event deugt niet, omdat het simpelweg niet voor iedereen is gemaakt, maar slechts voor een beperkte groep. En dan heb ik het nog niet eens over alle spelers met een lager level, zoals ik. Op level 32 haal je de Sjamaan niet even zomaar, dat kost veel moeite en resources, en die besteed ik liever aan het spel zelf dan aan dit event dat ik toch niet kan winnen.

  4. #94
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Litmania Bekijk Berichten
    Het is toch niet meer dan logisch dat die paar honderd spelers uit Nederland helemaal niet interessant zijn voor BB? Op de Duitse en Poolse servers spelen duizenden, misschien wel tienduizenden, dat is waar BB (commercieel) zijn slag kan slaan en dus wordt het hele spel op de wensen van de Duitsers en de Polen afgestemd. En zeker de events waar de leuke beloningen zijn te behalen. Stel je voor dat de Duitsers en de Polen afhaken, dan kunnen ze het spel wel opdoeken. Men denkt bij BB toch niet serieus dat als ze de servers samenvoegen van bijvoorbeeld Rusland, Griekenland en Nederland dat deze drie landen dan prettig gaan samenwerken en dan ineens wel de hoogste posities kunnen halen? Het event deugt niet, omdat het simpelweg niet voor iedereen is gemaakt, maar slechts voor een beperkte groep. En dan heb ik het nog niet eens over alle spelers met een lager level, zoals ik. Op level 32 haal je de Sjamaan niet even zomaar, dat kost veel moeite en resources, en die besteed ik liever aan het spel zelf dan aan dit event dat ik toch niet kan winnen.
    Als de servers zijn samengevoegd maken we wel kans, dus gewoon die ballonnen gaan doneren in de 2e fase.

  5. #95

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud


    en wat moet ik me hierbij voorstellen dan als wij pas morgen kunnen starten met fase 2?
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 01-07-13 om 13:27.

  6. #96
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat zij later zijn begonnen ofzo voor het tijdsverschil. Zeker weten doe ik het niet.

  7. #97
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    Ik denk dat zij later zijn begonnen ofzo voor het tijdsverschil. Zeker weten doe ik het niet.
    Is het tijdsverschil ja. Onze scores zijn al gereset, maar aan de andere kant van de wereld wordt dat ook nog gedaan.

  8. #98

  9. #99

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    mooi dank je arpear

  10. #100
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Litmania Bekijk Berichten
    Het is toch niet meer dan logisch dat die paar honderd spelers uit Nederland helemaal niet interessant zijn voor BB?
    De Nederlandse server heeft meer dan een paar honderd spelers ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Litmania Bekijk Berichten
    Men denkt bij BB toch niet serieus dat als ze de servers samenvoegen van bijvoorbeeld Rusland, Griekenland en Nederland dat deze drie landen dan prettig gaan samenwerken en dan ineens wel de hoogste posities kunnen halen?
    Het enige dat samen wordt gevoegd is de score, het zal dus lijken alsof het een grote wereld is zodat ook de wat kleinere werelden gelijke kansen hebben.


    Verder zal morgen omstreeks 09.00 uur de server tijdelijk offline gaan (ongeveer 30 minuten) om de tweede fase te activeren.

    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.