Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: onderhoud

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    onderhoud

    Waarom was er afgelopen nacht geen onderhoud en stond dit niet op de inlog pagina vermeld?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Er is vannacht geen onderhoud en jullie kunnen dus gewon spelen! Het onderhoud is verplaatst naar Donderdag nacht.

    BB_Skelril

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Er is vorige week al aangegeven dat er iets speciaals zou gaan gebeuren, deze post staat nog op de hoofdpagina.
    Verder is het altijd zo geweest dat op de dag voor het onderhoud er een melding wordt gemaakt van het daadwerkelijke onderhoud. Een dag daarvoor wordt meestal de verandering log geplaatst. Gezien het onderhoud deze week is verplaatst naar Donderdag (zoals vermeld op Facebook) kan je vandaag dus het onderhoud nieuws verwachten, met de daarbij behorende verandering log ;-).

    BB_Skelril

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Beste Settlers,

    Er is vannacht geen onderhoud en jullie kunnen dus gewon spelen! Het onderhoud is verplaatst naar Donderdag nacht.

    BB_Skelril
    Dit staat niet op de inlog pagina , zijn we nu verplicht om facebook te gaan uitpluizen als er nieuws is?

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    BlackMedusa,

    Er zijn verschillende mediums (zoals Facebook, de hoofdpagina, het forum en Twitter) waar we gebruik van maken om informatie te verstrekken. Soms is er content wat inderdaad wel op Facebook staat maar misschien niet op de hoofdpagina of het forum. Andersom staat er soms content op de hoofdpagina wat niet op Facebook staat. Daarom raden ook aan om alle mediums in de gaten te houden.

    Los daarvan, het onderhoud zal op Donderdag plaats vinden van 01:15 tot 09:00 uur. Verder kunnen jullie vandaag nog wat extra informatie verwachten over "The Settlers" 20ste verjaardag ;-).

    BB_Skelril

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geen FB- en Twitteraccount en ik wil ze ook niet. Wanneer er nieuws te melden is lijkt het me logisch dat dat onder het kopje "Nieuws" op de betreffende site te vinden is. Overigens valt me steeds weer op dat de UK-server sneller en uitgebreider melding doet van nieuwtjes dan de NL-server,waarbij ook nog eens de google-translator het werk doet

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom in 2013 De NL server is trouwens ook nog klein. Als je naar de Duitse kijkt, daar is veel meer informatie te vinden. Wij zijn nu eenmaal kleiner en hebben minder invloed. Heb er geen problemen mee, zolang we lekker kunnen spelen

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ik heb geen FB- en Twitteraccount en ik wil ze ook niet. Wanneer er nieuws te melden is lijkt het me logisch dat dat onder het kopje "Nieuws" op de betreffende site te vinden is. Overigens valt me steeds weer op dat de UK-server sneller en uitgebreider melding doet van nieuwtjes dan de NL-server,waarbij ook nog eens de google-translator het werk doet
    juist Qwerty en er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die geen van deze hebben en lijkt me een beetje beetje vreemd om "alle mediums in de gaten te moeten houden,ik speel settlers en verwacht dan ook dat nieuws e.d. op settlers te vinden is,als jullie die andere media's willen gebruiken prima,maar zet het ook hier op inlog pagina of op het forum.

  9. #9
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het ook eigenlijk dat zulke informatie op het forum hoort te staan en niet alleen op Facebook of een ander medium.
    Maar ben benieuwd wat er komt

  10. #10
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Welkom in 2013 De NL server is trouwens ook nog klein. Als je naar de Duitse kijkt, daar is veel meer informatie te vinden. Wij zijn nu eenmaal kleiner en hebben minder invloed. Heb er geen problemen mee, zolang we lekker kunnen spelen
    Al was hier maar 1 speler, de events en onderhoud vinden op alle servers plaats. De grootte heeft er dus niks mee te maken, net zo min als invloed.Bovendien heeft deze server voor zover ik kan bekijken een complete bemanning voor de communicatie tussen BB en spelers.En 2013 of niet, ik hoef geen horde wannabe-vrienden die me laten weten dat ze vanavond pizza halen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.