Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: onderhoud

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Al was hier maar 1 speler, de events en onderhoud vinden op alle servers plaats. De grootte heeft er dus niks mee te maken, net zo min als invloed.Bovendien heeft deze server voor zover ik kan bekijken een complete bemanning voor de communicatie tussen BB en spelers.En 2013 of niet, ik hoef geen horde wannabe-vrienden die me laten weten dat ze vanavond pizza halen.
    Ik bedoel het volgende: Op de Engelse en Duitse server zijn wedstrijden en heel veel creatieve mensen die van alles posten. Al die dingen komen op Facebook terecht en sommige dingen zelfs op de hoofdpagina. Vergeleken met die landen hebben wij vrij weinig en zijn we dus heel klein.

  2. #12
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    BlackMedusa,

    Er zijn verschillende mediums (zoals Facebook, de hoofdpagina, het forum en Twitter) waar we gebruik van maken om informatie te verstrekken. Soms is er content wat inderdaad wel op Facebook staat maar misschien niet op de hoofdpagina of het forum. Andersom staat er soms content op de hoofdpagina wat niet op Facebook staat. Daarom raden ook aan om alle mediums in de gaten te houden.

    Los daarvan, het onderhoud zal op Donderdag plaats vinden van 01:15 tot 09:00 uur. Verder kunnen jullie vandaag nog wat extra informatie verwachten over "The Settlers" 20ste verjaardag ;-).

    BB_Skelril
    het onderhoud blijft toch niet op donderdag hé?
    ik was heel blij toen het was verschoven naar woensdag
    kwam mij veel beter uit!
    nu nog steeds trouwens.

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Alleen deze keer op donderdag, daarna weer op woensdag.

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Overigens valt me steeds weer op dat de UK-server sneller en uitgebreider melding doet van nieuwtjes dan de NL-server
    Helaas krijgen we sommige informatie pas op het laatste moment en het kost tijd om het te vertalen, iets waar de Engelse server geen last van heeft aangezien de draft meestal in het engels wordt geleverd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Welkom in 2013 De NL server is trouwens ook nog klein. Als je naar de Duitse kijkt, daar is veel meer informatie te vinden. Wij zijn nu eenmaal kleiner en hebben minder invloed. Heb er geen problemen mee, zolang we lekker kunnen spelen
    Er zijn op het Duitse forum inderdaad meer mensen actief waardoor daar meer informatie over bepaalde onderwerpen te vinden valt. Dit is iets wat langzaam maar zeker ook hier gaat gebeuren alleen een community "opbouwen" kost tijd.


    Verder zal ik er voor zorgen dat jullie beter over het onderhoud op de hoogte worden gesteld, maar houdt er wel rekening mee dat er meerdere mediums zijn waar informatie wordt verstrekt. Dit betekent niet dat iedereen een Facebook account moet aanmaken om op de hoogte te blijven, maar ik raad wel aan om af en toe naar de Facebook pagina te gaan om te kijken of daar nieuwe informatie staat.

    BB_Skelril

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Zo'n "buffer" is er ook maar gezien er een grote hoeveelheid aan documenten vertaald moesten worden voor deze week en ik de meesten gisteren pas heb ontvangen was het nog al een gedoe om het optijd online te krijgen. Normaal gesproken wordt het allemaal op de zelfde tijd aangekondigd.

    BB_Skelril

  6. #16
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Connection failed


    Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken.
    Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.

    We werken aan een oplossing voor dit probleem.


    Enig idee wanneer dit probleem verholpen is???

  7. #17

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Connection failed


    Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken.
    Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.

    We werken aan een oplossing voor dit probleem.


    Enig idee wanneer dit probleem verholpen is???
    - Ik zit met hetzelfde probleem, het maakt niets uit of je hem opnieuw laad want je krijgt steeds datzelfde bericht.
    Ik ben sinds gisteren begonnen met Moerasheks en hij moet morgen klaar zijn, anders moet ik helemaal opnieuw beginnen, terwijl ik nog maar 2 kampen hoef te doen.

  8. #18
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Er is onderhoud en de nieuwe update tot ongeveer 9 uur

    Beste Settlers,

    In de nacht van Woensdag op Donderdag zal er onderhoud worden gepleegd aan de servers. Dit houdt in dat het spel tijdelijk niet bereikbaar zal zijn.

    Start: Donderdag nacht vanaf 01:15 uur
    Einde: Donderdag ochtend rond 09:00 uur
    Verandering log: 27.06.2013

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.