Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: 20 jaar Settlers

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud

    20 jaar Settlers

    In eerste instantie gefeliciteerd met dit jubileum. 20 jaar is niet niks, dus jullie zijn nu volwassen.

    Hoe moeten wij deze verjaardag vieren?

    Zet een team van medewerkers op het onderhouden van het spel, zodat de bugs uit het spel worden gehaald. Er zijn meerdere bugs die al meer dan 9 maanden erin zitten, maar worden niet verholpen. Het enige wat gedaan wordt is nieuwe dingen ontwerpen, maar voor het oude is geen aandacht en al helemaal niet voor de bugs.

    Verplicht elke medewerker om Settlers te spelen als gewone speler, zonder de voordelen van een medewerker zijn. Door het zelf te spelen begrijpen ze misschien wel de problemen waar wij als gewone spelers tegenaan lopen.

    Na 20 jaar ben je toch ook wel eens volwassen, dus verschuil je niet elke keer achter "beta-versie" en neem je verantwoordelijkheid.

    Dit zou al een heel groot cadeau zijn die jullie je spelers kunt geven.

    Verder wil ik voorstellen om een bepaalde tijd, 1 of 2 weken, wat slingers of zo te hangen op ons eiland. Gewoon een feestelijk eiland

    Jullie kunnen toch niet het grote cadeau geven om de bugs op te lossen, dus dan denk ik aan een watermolen of een soortgelijk gebouw. Willen jullie het echt leuk maken, dan moet je, misschien voor een kleine tegenprestatie, een monnikenklooster of soortgelijk gebouw aanbieden. Dus iets waar je echt iets aan hebt. Een dorpsschool is bijvoorbeeld zo´n flut gebouw, waarmee je iemand blij maakt met een dode mus.

    20 jaar, dus dat is 20k, dan kun je iedereen heel blij maken met een eeuwige kopermijn

  2. #2
    RedBlood's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Feli BB met 20 jaar settlers, een mooi moment om de volgende 50 levels te introduceren want een hoofdmissie doen op level 50 is zo zinloos, beloning 10K ep, op level 50 is ep nutteloos dus ik stel voor levels up of voor de level 50-ers aangepaste missies en loten

  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou zeggen gefeliciteerd!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Gratz voor de anniversary van deze succesvolle series, de enigste settlers die ik nooit heb gedaan was de eerste, wel gezien toen
    maar trok me niet echt aan, settlers 2 veranderde dat direct vanaf dat moment was het uitkijken naar de volgende.

    deze verjaardag vieren? zou het eigenlijk niet zo goed weten moet ik zeggen, ook voor het feit dat elke dag al een feest is als weer inlogd
    ik vermaak me er nog prima mee, mede door de gilde waar ik in zit, hoewel het wel prettig zou zijn als we hoger dan die level 50 kunnen
    dat maakt het toch weer interessant voor ons

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Gz Settlers ik heb ze allemaal grijs grijs grijs gespeeld leukste vond ik settlers 3 waarbij je een land veroverder en het poeff ging en 100de settlers de resources gingen ophalen heb hem zelfs nu op mijn ipad met moderne graphics
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Gefeliciteerd met dit resultaat. 20 jaar is een mooie leeftijd. Tevens luidt dit het begin naar/van volwassenheid in. Er is al hierboven gezegd om het eiland mooi te versieren. Een cadeaum zou iets zijn van een x-aantal manuscripten, of nog iets van beenderlijm.

    Verder vind ik het een mooi spel, dus zou ik zeggen: Ga zo door (liefst nog wat sneller haha) met het ontwikkelen\verbeteren van dit gave spel.

  7. #7
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Een mooi standbeeld van een Settler, in marmer, koper of goud.


  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk cadeau zou natuurlijk een Assassins Creed 3 als download te krijgen

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    nou gaat lekker hier .....

    feli settlers

  10. #10

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Van harte Gefeliciteerd.
    Een idee zou kunnen zijn dat de koning bv lagere levels, een general en wat adelijke huizen + diamantjes of munten te geven en een mooi avontuur.
    gemiddelde levels een veteran, drijvende huisjes of klooster, diamantjes of munten en een gem. avontuur. De hogere levels...tja zover ben ik nog niet, dus weet niet wat hun handig zouden vinden...misschien wel een verborgen vallei als uitbreiding op hun eiland iets wat na een bep level te ontdekken is. Een vallei vol erts plekken (want dat begint lastiger bij te houden te worden hoorde ik sommige zeggen)

    Dat standbeeld een paar berichten hierboven is ook geweldig!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.