Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: 20 jaar Settlers

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Van harte gefeliciteerd !!! En bij een verjaardag hoort TAART, 20 gebakjes om lekker op te peuzelen gedurende 24 uur per stuk op welk gebouw/mijn dan ook en dan met een 4-voudige opbrengst. Das pas feest. Mjammmiiieeee.
    En dan is ons cadeau aan jullie, dat we blijven spelen.

    En dat standbeeld: geweldig !

  2. #12

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Gefeliciteerd! Mmmm....misschien een aparte missie waar een mysterie uit het verleden van Settlers kan worden gespeeld. Of wellicht dat Atlantis tijdelijk boven water komt en dat daar dan diverse missies zijn te spelen......

  3. #13

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Van harte gefeliciteerd.
    Ik ken settlers al sinds 2000, en heb het altijd een leuk spel gevonden.

    Een avonturenketen voor de duur van 20 dagen - voor ieder jaar een dag.
    Het idee van meer levels (boven de 50) zoals hierboven geopperd, of een groter thuiseiland lijken me ook een hele fijne toevoeging.

    Op de criticasters hierboven, wees blij dat je al zo lang een geweldig spel als dit gratis mag en kunt spelen. Ik denk dat het ontwikkelteam hard zijn best doet om de bugs op te lossen en het spel steeds te verbeteren. Als het je niet bevalt kun je altijd nog een ander leuk spel opzoeken en daar gaan spelen .

    Veel succes en plezier voor de volgende decennia ! aan de ontwikkelaars en de spelers.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Van harte gefeliciteerd!

    Ik kan dan ook met trots zeggen dat ik vanaf de eerste versie van settlers van jullie spellen heb genoten! alweer 20 jaar, kan het bijna niet geloven!
    Wat willen jullie voor je verjaardag? Iets leuks voor aan de muur? Of het altijd saaie envelopje met muntjes? Misschien een mooie boost op het onwikkellingsteam?
    We maken er in ieder geval een mooie dag van! En een stukje taart gaat er altijd in natuurlijk!

    Op naar de volgende 20 jaar!

    Mvg Marx.

  5. #15

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Sintwillebrord,Nederland
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk al 20 JAAR,wat mij leuk zou lijken om een verjaardags avontuur te doen te doen op een feestelijk eiland.
    Dat je na elk vernietigd kamp een extra cadeautje krijg.Mocht je het avontuur geheel behalen dat je extra als eindresultaat een standbeeld met daarop de text 20 jarig bestaan!!!
    Wat het spel betreft,ontzettend leuk,verslavend en zéér goed bedacht!!!
    Ga zo door..
    fanatieke settler groeten,Juphammers

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,
    Dit jaar bestaat het "The Settlers" merk 20 jaar. Uiteraard kunnen we deze belangrijke verjaardag niet vieren zonder dat er wat speciaals gebeurt in "The Settlers Online"!
    Wat denk je dat er gaat gebeuren?
    dit is natuurlijk zo klaar als een klontje...
    er komt een prijsvraag waarbij gevraagd wordt om een leuke settlers verjaardags muts te maken en daar een foto van te maken...

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    dit is natuurlijk zo klaar als een klontje...
    er komt een prijsvraag waarbij gevraagd wordt om een leuke settlers verjaardags muts te maken en daar een foto van te maken...
    lol, ja want online gamers zitten graag thuis te knippen en plakken :-)

  8. #18
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    lol, ja want online gamers zitten graag thuis te knippen en plakken :-)
    En in plaats van gamebeurzen gaan we allemaal naar knutselbijeenkomsten.

  9. #19

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Net zoals eerder genoemd krijgen we de kans om in bezit te komen van een "Gouden Settler" Beeldje waarop staat 20 jaar Settlers. Dit beeldje is te verdienen in een bepaald tijdskader te verdienen zijn zodat je verplicht bent op dit moment online te zijn. Dit gebeurd door "at random" de missies te laten komen in het missieboek van alle spelers zodat het serverscript bepaald wanneer je de missies krijgt hierdoor blijven de missies exclusief en kan men niet doorspelen aan elkaar dat de missie loopt om het "Goden Settler" Beeldje te verdienen, maar je zal er extra moeite voor moeten doen. Zodra je de missies hebt voltooid en het "Gouden settler" beeldje verdient hebt zal dit vermeld worden door een ingame bericht dat je hem vrijgespeeld hebt. De extra aan dit "Gouden Settlers Beeldje is dat dit beeldje elke dag één Edelsteen per dag zal gaan opleveren daarom moeten het dus "at random" missies worden hierdoor zullen alleen de "Die hard dagelijkse spelers de grootste kans maken op dit zeer exclusieve item. (Dit is niet zo moeilijk want flash zelf kent deze functie in het actionscript)

  10. #20
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Gefeliciteerd met jullie 20 jarige bestaan.
    Ja 20 jaar geleden alweer dat ik het eerste spel speelde waar blijft de tijd zeg.
    Alle PC games dik tevreden gespeeld ik hoop dat ik dit over een paar jaar ook kan zeggen over de online versie.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.