Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: spel laadt niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    spel laadt niet

    Ik kan niet meer in het spel komen, de laadbalk blijft stil staan. Ik heb een nieuwe laptop (windows 8), maar gisteren kon ik er wel gewoon in, zowel op chrome als explorer. Nu weigeren beide browsers dienst..... mijn firewall is in elk geval niet de boosdoener, die heb ik al uit gezet om te zien wat er zou gebeuren. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    heb je je cache al leeggemaakt ?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ja heb ik gedaan, ook nog de laptop opnieuw gestart, helaas geen resultaat.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind dit echt frustrerend, mijn gilde zit steeds zonder gildeleider omdat ik niet kan inloggen. Kan me niet bedenken wat er nu mis is, twee dagen geleden toen ik de laptop net had was inloggen geen probleem, nu kan ik ineens niks meer. Andere spellen werken allemaal wel, flash is de laatste versie. De pagina waar bovenaan in de afbeelding "beta' staat, met die laadbalk, die staat gewoon stil. laadt misschien een halve centimeter en dan niks meer.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Kan je vanaf een andere pc wel inloggen op de bewuste account?

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    als gildeleider en dan pas 7 post op dit forum :P ...maar ik zou ondersteuning mailen die reageren meestal wel snel maar die zullen ook eerst met tip komen leeg je cache geheugen
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    nieske
    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb alles al gedaan, maar niks werkt. Op mijn laptop doet het spel het trouwens wel maar ik heb het idee dat het aan java ligt, want na de update van java deed hij het niet meer.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    kili ik heb geen andere pc, dus dat wordt lastig helaas. Ik heb inderdaad ondersteuning gemaild en al uitgelegd wat ik al heb geprobeerd. jammer genoeg heb ik dan pas na het weekeinde antwoord waarschijnlijk.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Catfish Bekijk Berichten
    kili ik heb geen andere pc, dus dat wordt lastig helaas. Ik heb inderdaad ondersteuning gemaild en al uitgelegd wat ik al heb geprobeerd. jammer genoeg heb ik dan pas na het weekeinde antwoord waarschijnlijk.
    Draaien we hem om...kan je met een andere account wel vanaf je pc inloggen?

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi daar ben ik dan weer. Het probleem is opgelost, had te maken met facebook denk ik. die had ik niet op 'ingelogd blijven' gezet. Kili ik heb wel eens geprobeerd om met mijn account in te loggen op de pc van een gildelid, dat ging niet eens. gelukkig is het probleem alsnog opgelost.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.