Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Boekbinder

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon hun 2de boekbinder afpakken en alle boeken die ze hebben en de upgrades die ze hadden gedaan op geos

  2. #12
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    zoals met heel veel dingen ,,,, niet goed getest en niet gefixed ,,, bah


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril, ik ga er vanuit dat je hier inmiddels 'hogerop' een vraag/melding over hebt neergelegd. Is er een oplossing nabij?

  4. #14

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Wees dan wel volledig en zeg erbij dat 1 boekbinder niet werkt, dat voorkomt de kinderachtige reacties hier.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Is print screen van Dirty_Marcel hij heeft zelf in WC gezegd dat die er twee heeft vermoed dat het een bug is maar vind de bug zo'n voordeel op de rest hebben dat BB dat moet terug draaien of ons ook wat geven.
    erg zielig, moet je hier echt namen gaan benoemen... het is natuurlijk een bug, dat snapt iedereen, maar om hier dan iemand zwart te gaan zitten maken is wel erg laag...
    buiten dat werkt die 2e boekbinder niet, dus ja, het is een bug, maar nee, hij heeft er geen voordeel van...

    voor dat je iemand zwart maakt hier op de forums zorg dan wel dat je alle feiten weet/kent...
    en anders noem gewoon geen namen!!!

    ik zou graag zien dat BB jou een ban geeft voor het publiekelijk berechten van andere spelers!!! +1
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 24-06-13 om 03:05.

  6. #16
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een overtrokken reactie....

  7. #17

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Idd overtrokken reacties hier, er is er maar 1 de dupe en dat is dirty_marcel hij mist een bouwvergunning en bouwmateriaal waar hij niets voor terug krijgt voor die bouwvergunning had er nu al 2 weken een goudmijn oid kunnen staan te draaien.

  8. #18
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    erg zielig, moet je hier echt namen gaan benoemen... het is natuurlijk een bug, dat snapt iedereen, maar om hier dan iemand zwart te gaan zitten maken is wel erg laag...
    buiten dat werkt die 2e boekbinder niet, dus ja, het is een bug, maar nee, hij heeft er geen voordeel van...

    voor dat je iemand zwart maakt hier op de forums zorg dan wel dat je alle feiten weet/kent...
    en anders noem gewoon geen namen!!!

    ik zou graag zien dat BB jou een ban geeft voor het publiekelijk berechten van andere spelers!!! +1
    Ik heb hem hier in vermeld aangezien hij zelf in WC chat er over zat op te scheppen en hij zei dat het wel werkte dus is niet zwart maken! ik heb de vraag neergelegd of het mogelijk is om hem bijvoorbeeld te kopen ofzo aangezien hij ook veel edelsteenmijnen heeft dacht ik dat die daarmee te koop was. Ik heb helemaal niemand berecht en als die zelf op het forum er over loopt op te scheppen hoezo mag ik dat dan niet in een topic zetten.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purple-prince Bekijk Berichten
    Idd overtrokken reacties hier, er is er maar 1 de dupe en dat is dirty_marcel hij mist een bouwvergunning en bouwmateriaal waar hij niets voor terug krijgt voor die bouwvergunning had er nu al 2 weken een goudmijn oid kunnen staan te draaien.
    huh? wat? :P Geef mij maar een 2 boekbinder hoor ipv een goudmijn

  10. #20

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    huh? wat? :P Geef mij maar een 2 boekbinder hoor ipv een goudmijn
    pfff wilde gaan reageren maar doe het toch maar niet aangezien je toch niet kan lezen of last hebt van je korte termijn geheugen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.