Nee 24 uur wachten is goed zo kan er geen misbruik gemaakt worden door mensen die 600 accounts openen en dan alle edelstenen leegtrekken met giften aan zichzelf mag van mij wel 48 uur worden.
Nee 24 uur wachten is goed zo kan er geen misbruik gemaakt worden door mensen die 600 accounts openen en dan alle edelstenen leegtrekken met giften aan zichzelf mag van mij wel 48 uur worden.
volgens mij zou het niet moeten kunnen wat jij zegt want ik vermoed dat BB toch checked met IP check en dergelijke of accounts worden gebruikt zoals jij omschrijft koning.
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
bestaat er niet al een soort bescherming om "nieuwkomers" te beschermen???
het handelshuis is toch pas beschikbaar vanaf lvl 16 of zoiets?!?!?!?
dan heb je in principe al voldoende kennis van hoe het er een beetje aan toe gaat... ook heb je tijd genoeg gehad om de forums door te lezen en dit soort onderwerpen te bekijken
misschien ook wel een leuke hoofdmissie voor de begin levels, dat je iemand verplicht de forums laat lezen (of in ieder geval openen)...
ik wed dat de helft van de spelers nog nooit op de forums zijn geweest...
klopt, maar ja, krijgen sommigen dat besef ooit?!?!?!?!?
de forums zijn er niet voor nix, google heb je ook nog...
ik ben gisternacht nog door het arrestatie team van mijn bed gelicht omdat ze via PRISM hadden vernomen dat ik een aanslag op dikke bertha aan het beramen was... dat hadden ze via google gezien....