Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 100

Onderwerp: taalfouten, woordgebruik

  1. #61
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    in het avontuur "het slimme kleermakertje"
    is "Riesiger Bär" oftewel "Giant Bear" vertaalt als "Reuzeneverzwijn"

    dit zou toch Reuzen of Gigantische beer moeten zijn
    Laatst gewijzigd door Roppe; 06-10-13 om 12:42.

  2. #62
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril -> If the second load test is successful, you will get following gifts for your live account:
    Op de homepage

  3. #63

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    [13:48] System: Je collectie is klaar en kan worden opgehaald bij het burgemeestershuis.
    Ik heb toch geen collectie gemaakt, maar een verbetering? Dit lijkt een aankondiging of mijn museum ingericht kan worden.. met alle respect maar soms heeft de NL vertaling best een hoog "google translate" gehalte.

  4. #64
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    Ik heb toch geen collectie gemaakt, maar een verbetering? Dit lijkt een aankondiging of mijn museum ingericht kan worden.. met alle respect maar soms heeft de NL vertaling best een hoog "google translate" gehalte.
    De collection van de Engelse server moet "verzameling" zijn. Verzameling zijn (verschillende) objecten die je bij elkaar hebt gespaard. Collectie is een groeiende verzameling van bepaalde objecten die met elkaar te maken hebben.

    [13:48] System: Je verzamelbeloning is klaar en kan worden opgehaald bij het burgemeestershuis.
    Dit zou het moeten zijn op basis van het vertalen uit het Engels.

  5. #65

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    de missie lv 50, verkrijg 200K munten moet zijn: bezit jammer hoor, heeft iemand daadwerkelijk zelf 200K munten in zijn bezit? of is het net als met alle andere bijna onmogelijke missie's, van anderen lenen en voltooien

  6. #66
    JeneverRidder's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb wel een leuke,
    Er staat op de hoofdpagina update is op 5 november, en log je op 6 november in (nu dus) blijkt de update op 6 november te zijn.

    TUURLIJK staat er in de nacht van dinsdag op woensdag, maar de datum klopt niet eer de tijd waarop het plaats vindt op de 6e is.

    Tevens wil ik mijn ongenoegen geven over de update tijdens het evenement, doordat ik ivm brandweertaken snachts rond 3h pas kan inloggen, krijg ik ipv wo, 4h mijn golem, pas na de update, waardoor ik achter loop, nu weer, dus mis ik straks totaal 2 golems om te slopen (wat best wel lullig en niet over nagedacht is) waaron niet: na het slopen van je golem duurt het 48h voor je de nieuwe krijgt (bij mij was dat dus + update tijd. Erg bedankt voor deze actie.

  7. #67
    JeneverRidder's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ROPPE, Helemaal mee eens, zwijn is in engels drie keuzes namelijk: swine · pig · hog

    En Bear betekend, vrouwtjes beer / mannetjes beer.

    Giant bear = grote beer.
    Riesiger Bär = grote beer.

    Reuze everzwijn = duits: Großer Eber, engels: Large boar

    Nu snap ik het wel Bear lijkt op Boar, maar zijn andere dieren.

    Bij deze geheel uitgezocht in woordenboeken!

  8. #68
    JeneverRidder's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Sorry, maar dan zeg ik in de nacht van dinsdag op woensdag. 0:00u is t officieel woensdag.
    Is maar net waarmee je wordt groot gebracht denk ik.
    nou ik werk al jaren continu, maaaaaaaar na een dinsdag avond komt de woendag ochtend, (dat dit 's nachts is doet er niet toe (in theorie is het woendag 's nachts, want dit komt voor de ochtend))

    Zegt men dinsdagnacht was het koud! bedoelen ze dat het voor die woensdag ochtend koud was!

    MAAR om verwarring misschien te voorkomen kun je beter dit schrijven:

    Start: Woendag vanaf 01:30h.
    Einde: Woensdag 06:00h. (met mogelijke uitloop)

    Of iets dergelijks, laat de worden: ochtend, middag, avond en 's nachts gewoon achterwegen.

  9. #69
    JeneverRidder's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt er iets niet: de servertijd loopt nog een uur voor ben ik bang, typ dit bericht nu om 4h11 en het zegt links boven? jep

    (hopelijk is hierbij ook de update 1h. eerder klaar)

  10. #70

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    dat je bij de brandweer zit is leuk (ben je ook dankbaar, alhoewel ik nooit brand heb gehad waardeer ik het wel dat je anderen helpt!), maar daar kunnen ze het spel/updates natuurlijk niet op aan passen...
    persoonlijk zou ik updates ook gewoon liever overdag hebben van 10:00-16:00 of zo....
    maar helaas, daar hebben we geen keuze in...
    wat betreft jou opmerkingen over de (server)tijden die niet kloppen: ze zeggen altijd ongeveer... een uur of 2 meer of minder is nog steeds ongeveer
    je moet niet alles geloven wat ze zeggen

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.