Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8 9 10
Resultaten 91 tot 100 van de 100

Onderwerp: taalfouten, woordgebruik

  1. #91

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ik zal dit topic maar weer eens nieuw leven inblazen,

    Deze korte samenvatting beantwoord een paar vragen over de nieuwe en oude Paaseieren:
    Opkomende Paasevenement.
    Dit jaar zal je laatste kans zijn om de oud (gespikkelde) Paaseieren te gebruiken!
    Gestreepte eieren zijn het evenementsgrondstof
    Wat gebeurd er met mijn oude Paaseieren?
    Zal het limiet verhoogt worden?

    Maar goed dat BB niet aan taal- en rekentoetsen doet voor het personeel

    bron: http://forum.thesettlersonline.nl/th...eek-Pasen-2015
    Je zult mij heus niet snel op spelfouten betrappen, maar is dit nu echt nodig?
    Het lijkt wel een 'Pissing-contest' te worden op deze manier.

    Kun je mij vertellen wat je nu eigenlijk van ons verwacht? Dat we hierop gaan reageren, of dat we beter bezig kunnen zijn met dingen
    waar iedereen iets aan heeft. Zeg het gerust, dan kunnen we daar iets mee.

    Groet,
    Red
    Laatst gewijzigd door MOD_KindestRed; 13-02-15 om 22:02.

  2. #92

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    de bedoeling van dit topic is constructief, dus zet dan ook de juiste tekst of een verbetering van woordgebruik bij de fouten zou ik zeggen, maakt het ook handiger om er iets mee te doen.

  3. #93

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Maar goed dat BB niet aan taal- en rekentoetsen doet voor het personeel
    Daar kan ik niks constructiefs uithalen om eerlijk te zijn.
    Het is eerder denigrerend, provocerend, kleinerend en enorm kinderachtig om het op deze manier te brengen.

    Nog even een kanttekening als altijd van mijn kant:
    Heb je liever een dokter die je beter maakt, of een dokter die alleen maar aardig tegen je is?
    Laatst gewijzigd door MOD_KindestRed; 13-02-15 om 23:36.

  4. #94

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zet nu dit topic tijdelijk op slot, tot onze CM naar de fouten kan kijken.

    Het is duidelijk dat er dit weekend geen constructieve mededelingen gepost kunnen worden. Indien u een constructieve bijdrage heeft mag u die even onthouden tot dit topic weer geopend is en indien u dit niet zolang vol kunt houden, kunt u het me via een PB sturen.

    We zijn een team vrijwilligers die proberen jullie een aangename tijd te bezorgen, zowel op de chats als hier op het forum. Maar de reacties van vandaag zijn uitermate demotiverend voor ons allemaal.
    Laat de komende dagen dus AUB een tijd van bezinning zijn en denk even na voor u iets post.

    Elk topic mbt taalfouten zal onherroepelijk gesloten worden.
    Over een aantal dagen gaat dit topic weer open en we verwachten dan weer constructieve bijdrages. Als dat niet het geval is, bekijken we de situatie opnieuw.
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 13-02-15 om 23:24.

  5. #95
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    in het berichtje met de nieuwe beloningen voor dagelijkse missies staat titanium zwaarden ipv damasceense zwaarden. Om verwarring te voorkomen en alles consistent te houden kan dit het beste gewijzigd worden.

  6. #96
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    in het berichtje met de nieuwe beloningen voor dagelijkse missies staat titanium zwaarden ipv damasceense zwaarden. Om verwarring te voorkomen en alles consistent te houden kan dit het beste gewijzigd worden.
    Dank je, je hebt gelijk en is gewijzigd
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  7. #97

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kwam net een "schram baas" tegen in een expeditie. Naar de Engelse variant kijkend (Scar Boss) denk ik dat "Litteken Baas" beter was geweest als vertalomg

  8. #98

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    zijmissie:
    zorg voor 4 Boerderij van niveau 3 op je eiland.
    moet zijn:
    zorg voor 4 boerderijen van niveau 3 op je eiland.

  9. #99

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    missie: wat houdt premium in.
    omschrijving die er dan staat: gebruik 1 1 premium dag verbeteringen op je eigen eiland.

    moet naar: gebruik 1 premium dag verbetering op je eigen eiland.

  10. #100

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Vertaalfout ? ; pop-up venstertje van verbeterde watermolen in Koopman ; "Produceert tarwe 3 keer zo snel als de gewone watermolen" ;P

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.