Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 100

Onderwerp: taalfouten, woordgebruik

  1. #41

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Oke, de aanhouder wint..

    De vakantie is over en het is tijd voor je settlers om weer naar school te gaan om nieuwe dingen te leren. Omdat je settlers gedurende de vakantie maanden op vakantie waren was er geen tijd om school spullen te kopen. Daarom willen we je settlers graag op weg helpen met de volgende school spullen:

    verkeerd spatiegebruik. Het zijn schoolspullen
    Laatst gewijzigd door Veldie; 16-09-13 om 16:48.

  2. #42

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Oke de aanhouder wint, deel 2.

    Terugkerende grote bogen missie
    Terugkerende grote bogen missie
    Beste Settlers,
    Sommige spelers kunnen de missie "Grote bogen" niet voltooien.
    De popup om de missie te voltooien blijft terug komen uit je missieboek.
    Met het komende onderhoud zal de missie
    bug compleet gemaakt worden.
    Tot het volgende onderhoud zullen we een script draaien die er voor zorgt dat de bug niet voor komt. Het script zal vandaag rond ongv. 16:15 CEST worden gebruikt en nog een keer in de nacht.
    Veel speel plezier!
    BB_Skelril

    Het is HET SCRIPT, en daarom wordt het DAT er voor zorgt dat de bug niet voor komt.

    verder:
    m.i gebruik je geen script, maar laat je een script 'draaien'. ... enfin dat is een kwestie van woordkeus.

  3. #43

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud

    taalfouten, géén vervolg......

    Gisteren heb ik een bericht gepost over de hardnekkige en storende taalfouten in dit, inmiddels niet meer bèta, spel.
    Bijval van drie spelers geoogst en één speler die het onzin vindt. Prima, dat mag, we leven in een vrije samenleving. Dácht ik.

    Want tot mijn grote verbazing is het gehele bericht verwijderd. Niet gesloten, nee verwijderd. Met geen enkele zoekopdracht kan ik het topic terug vinden. Iemand heeft besloten dat er vanaf gisteren (of vandaag) niet meer geschreven kan worden over de taaltechnische tekortkomingen van dit spel.
    Geen mail, geen melding, geen opmerking, geen toelichting. Dat riekt naar totalitair gedrag.

    Ik weet nog niet of ik de handdoek in de ring ga gooien, dat zou misschien te makkelijk zijn.

    Ik eindig met een citaat uit dit spel:

    Wil je graag feedback kwijt over een functie, een resource of iets anders in het spel? Dan ben je hier op de juiste plek. Jullie feedback en input is waardevol en we waarderen het dan ook zeer.

  4. #44

  5. #45

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    haaaaaaaaaaaaaaaa dank je wel, de titel is veranderd. (nondeju...ook slecht taalgebruik)

  6. #46

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ja wacht even...... nee Poegel. Ik heb gisteren een nieuw record aangemaakt. Met titel: Taalfouten, Het vervolg... en die is WEG.
    Het record waar je naar verwijst is een gesloten bericht. Daarom heb ik gisteren een nieuwe aangemaakt.

  7. #47

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    De Zilk
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Veldie ik ben het met je eens! Als ik elke keer lees bij het opstarten: "Hieronder vindt je een overzicht van de wijzigingen die zijn uitgevoerd tijdens het onderhoud", gaan mijn oude onderwijzerstanden weer even knarsen. En zachtjes denk ik dan: "Leren ze het dan nooit?" Ga je? Val je? Doe je? Word je? Vind je? Het lijkt zo simpel, maar ik weet inmiddels, dat die dt bij veel mensen een gevoel van alleen maar absolute wanhoop teweeg brengt! Velen durven daarom niet eens meer iets te schrijven! Bij de chat is het heel vaak ook erg bedroevend. Maar ik vind ook, dat er best af en toe de foutjes in het officiële spel opgemerkt mogen worden! Doorgegeven en dan verbeterd! Zeker in dit nu toch zo langzamerhand een erg volwassen geworden spel! Gr. Giovanniaqua.

  8. #48

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je Giovanniaqua.
    Ik blijf het verbijsterend vinden dat de taalfouten niet worden opgepakt en zeker niet als het keer op keer wordt aangegeven. (en ik heb niet eens een onderwijstand :-)) Maar nog erger vind ik het dat er berichten verdwijnen. Ben benieuwd hoe lang dit bericht actief blijft.
    Mag ik je uitnodigen de taaltechnische misstanden te blijven melden?

  9. #49
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Veldie,

    Taalfouten worden weldegelijk opgepakt en veranderd indien mogelijk enkel kan ik niet elke taalfout direct veranderen. Overigens zijn het geen fouten waardoor de teksten onleesbaar zijn. Het zijn veelal kleine foutjes die er soms door glippen. Niemand is perfect, en ik zal nooit zeggen dat mijn nederlands perfect is, dus als er fouten zijn dan verander ik deze meestal zo snel mogelijk.

    Het melden van faaltouten mag best, zo lang het op een normale manier wordt gedaan.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 18-09-13 om 19:46.

  10. #50

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril,

    Bedankt voor de heldere terugkoppeling.
    Paar vragen
    1) Waar is de melding van gisteren gebleven?
    2) Wat was daar niet normaal aan?

    De taalfouten zijn nooit op de man gespeeld en dat zal door mij ook niet gebeuren, jammer dat je het zo persoonlijk neemt. We zien typo's faaltoufen echt wel door de vingers.

    Veldie

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.