Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 100

Onderwerp: taalfouten, woordgebruik

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-van-m Bekijk Berichten
    De taal fouten vallen heel erg mee,
    En sommige mensen verwarren zich met spreek taal en schrijf taal, met die discussie over wat voor nacht het is.

    Ben allang blij dat ze aan het vertalen zijn, veel game website die doen alles gewoon in het Engels.
    Tot nu toe wat ik gelezen heb op de forum weet iedereen wat ze bedoelen, dus zie het probleem niet.


    op de forum volgens mij is het op het forum ??

  2. #32
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-van-m Bekijk Berichten
    De taal fouten vallen heel erg mee,
    En sommige mensen verwarren zich met spreek taal en schrijf taal, met die discussie over wat voor nacht het is.

    Ben allang blij dat ze aan het vertalen zijn, veel game website die doen alles gewoon in het Engels.
    Tot nu toe wat ik gelezen heb op de forum weet iedereen wat ze bedoelen, dus zie het probleem niet.
    Er is een verschil tussen wat op het forum/in de chat staat en wat BB her en der plaatst. Als het om fora gaat heb je gelijk, als het maar te begrijpen is dan maakt het mij niet uit. Als het om officiele berichten gaat vind ik het niet meer dan normaal dat dat in foutloos Nederlands gebeurt.Een d waar een t moet staan viceversa is wat mij betreft een doodzonde.Daar gaat dit draadje over.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #33

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind die spelfouten eigenlijk wel grappig
    ik was gister een gildebeschrijving aan het lezen, daar stond het woord "verwijderdt" in de tekst, toen heb ik wel ff dubbel gelegen

    ik maak zelf ook regelmatig spelvouten (eigenlijk niet, dat zijn gewoon typefouten )
    persoonlijk kan ik me er niet zo druk om maken en vind ik het soms zelfs wel grappig, maar de tekst moet wel helder en duidelijk zijn... of daar nou een d of t te veel of te weinig staat vind ik op zich niet zo boeiend...

  4. #34
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik vind die spelfouten eigenlijk wel grappig
    ik was gister een gildebeschrijving aan het lezen, daar stond het woord "verwijderdt" in de tekst, toen heb ik wel ff dubbel gelegen

    ik maak zelf ook regelmatig spelvouten (eigenlijk niet, dat zijn gewoon typefouten )
    persoonlijk kan ik me er niet zo druk om maken en vind ik het soms zelfs wel grappig, maar de tekst moet wel helder en duidelijk zijn... of daar nou een d of t te veel of te weinig staat vind ik op zich niet zo boeiend...
    Als je gildebeschrijvingen gaat lezen, dan kun je er gerust een bak popcorn bij pakken Daar gaat me toch zoveel mis, wel heel grappig.
    Kwam net het woord voltooidt tegen

  5. #35
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Zie het nu pas voor het eerst: onderaan het forum staat : wie verjaarD er vandaag, dat moet toch echt met een T. Overigens is : wie is er vandaag jarig meer 2013
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #36
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Op de homepage staat een foutje:

    Een onderzeeer in Düsseldorf? Bekijk onze nieuwe Blue Byte video over het 25 jarige bestaan van de Blue Byte studio.
    Moet natuurlijk "onderzeeër" zijn.
    Klein detail, makkelijk aan te passen.

  7. #37

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    In de tekst van de verbeteringen staat: Het icoon die aangeeft dat er een nieuw bericht is werd niet juist weergegeven.
    Veranderen graag in DAT icoon.

  8. #38
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ontwikkelaarsdagboek:

    Een nieuw pakhuis dat 3 keer zoveel ruimte biedt voor goederen als een standaard pakhuis.
    Dit jaar is elke speler in staat om 3 van deze gebouwen te kopen.

    Als = dan

  9. #39

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog niet één keer gezien dat een taalfout werd aangepast. Waarom melden we ze eigenlijk? Ik merk dat ik ze zie, me er aan stoor maar ze niet meer hier noem. Het wordt toch niet opgepakt.
    Heeft iemand een goed argument om ze wel te blijven opsommen?????

  10. #40
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veldie Bekijk Berichten
    Ik heb nog niet één keer gezien dat een taalfout werd aangepast. Waarom melden we ze eigenlijk? Ik merk dat ik ze zie, me er aan stoor maar ze niet meer hier noem. Het wordt toch niet opgepakt.
    Heeft iemand een goed argument om ze wel te blijven opsommen?????
    Een aantal keer heb ik gezien dat Skelril ze aanpast, wanneer ik het aan heb gegeven.
    Dus ik hoop dat het zo ook blijft gebeuren.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.