Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 41

Onderwerp: Kan niet op sommige eilanden van gilde leden

  1. #21
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Heb vandaag een update van Java gehad, en sindsdien kunnen mijn gildegenoten weer mijn eiland bezoeken. Misschien werkt het voor anderen ook, even een java-checkup dat kan hier

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    De bug komt en gaat en schijnt te maken te hebben met de boekbinders volgens andere servers.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er alleszins ook last van. Vraag me af of het dev-team hiernaar kijkt of ze het hebben afgedaan met de stelling dat het aan 'bans' ligt.

  4. #24
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Kwakkeltje,

    Onze ontwikkelaars zijn de bug momenteel aan het onderzoeken. Ik heb voorlopig dus nog geen update hierover. Mocht er nieuwe info bekend worden dan zal ik het op het forum plaatsen.

    BB_Skelril

  5. #25
    WackyX's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de info, BB_skelril, dan weten we tenminste dat het jullie aandacht heeft.

  6. #26

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan het probleem oplossen door alle productie in mijn barak stop te zetten op de ene na die nog bezig is.
    Zodra ik dat gedaan heb kan die persoon me wel bezoeken.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad, bedankt voor de update BB_Skelril!

  8. #28

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ook bij mij is dit een steeds terugkerend probleem, het heeft overigens niets met IE of Mozilla te maken, deze doen het dan beide niet.
    Het lijkt ook steeds bij dezelfde spelers voor te komen, terwijl ik andere eilanden wel gewoon kan bezoeken.
    Dit is erg lastig.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan niet bij mijn vrienden opbezoek om broodjes te gooien voor de GQ ik hoop dat het vandaag opgelost wordt want dan kan ik die nog afmaken die GQ

  10. #30
    Erinyyen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier de "kaart laadt problemen", eerder deze week al bij één van onze gildeleden maar die doet het intussen weer en vandaag lopen de mensen vast als ze mijn eiland bezoeken. Ik vermoed dat de problemen worden veroorzaakt door openstaande avonturen waar je op uitnodiging aan mee doet, die overeenkomst zie ik in iedere geval met mijn situatie en die van mijn gildelid. Dan zou de situatie zich ook oplossen nadat het avontuur beeindigt is. Ikzelf zit de komende 3 dagen vast in het avontuur en als dit de oorzaak is zullen mijn gilde leden mij zolang niet kunnen bezoeken .

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.