Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 41

Onderwerp: Kan niet op sommige eilanden van gilde leden

WackyX's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Heb ook het probleem dat velen niet op mijn eiland kunnen maar ze krijgen geen melding van een ban.
    Die heb ik ook niet dus het lijkt me dat er nog een probleem is.
    Sinds (eer)gisteren kunnen er diverse mensen bij mij niet op m'n eiland komen, en ik heb toch echt geen ban.
    Heel vervelend, want hierdoor mis ik nog wel eens dat medegildeleden bij mij komen boosten.
    Gaarne z.s.m. oplossen s.v.p.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen kunnen bij mij ook niet meer op bezoek komen en ik heb zeker geen ban.

Is wel behoorlijk lastig met mandjes droppen

rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij kon ik dat oplossen met een CTRL-F5 (harde reset internet explorer) daarna kon ik gelijk bij me vrienden op het eiland komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik heb deze bug inmiddels doorgegeven aan het ontwikkelaars team en hoop zo snel mogelijk wat meer informatie voor jullie te hebben.

Dit is geen bug, waarschijnlijk probeer je iemand te bezoeken die een ban heeft. Wanneer je dan zijn/haar eiland probeert te bezoeken krijg je de ban melding ook in je scherm te zien.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebel123 Bekijk Berichten
    Bij mij kon ik dat oplossen met een CTRL-F5 (harde reset internet explorer) daarna kon ik gelijk bij me vrienden op het eiland komen.
    dit is in mijn geval geen oplossing, erg vervelend je mist zo toch de extra tijd van de buffs

rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eimmik Bekijk Berichten
    dit is in mijn geval geen oplossing, erg vervelend je mist zo toch de extra tijd van de buffs
    Waarom werkt dat bij jouw niet als je met googlecrome werkt kan het ook, je moet dan alleen de adres balk selecteren en dan CTRL-F5 doen

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    het werkt wel, het lost alleen het probleem niet op

WackyX's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Bij ons in het gilde is het probleem ook nog steeds aanwezig, één van mijn medegildeleden kan bij diverse mensen niet op bezoek, al meerdere dagen. Ook de harde reset (Ctrl-F5) van Chrome heeft niet het gewenste effect.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is helaas hetzelfde het geval. Ik kan nog wel vrienden/gildeleden bezoeken, alleen zij mij niet. Bij iedereen blijft hij op "Kaart Laden" staan of komt er een "Refresh je browser"-melding.

Zalarius's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij ook weer terug. Tijdje geleden ook gehad.
    Ik kan nu niet bij sommige personen. We hebben dit bij het gilde uitgeprobeerd en er waren ongeveer 2 personen die wel op het eiland konden en 8 niet.
    Browser lag het ook niet aan, want er werd geprobeerd met IE, Firefox en Chrome.

Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdelijke bestanden, cookies en flash cache verwijderen helpt ook allemaal niet, dus het moet haast wel een server probleem zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten