Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Stermenu lek als een mandje

  1. #1
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud

    Stermenu lek als een mandje

    Geachte lezer,

    Een poosje geleden werden soms (gelukkig niet vaak) mijn gebouwen niet verbeterd als ik er een mandje op dropte, terwijl ik het mandje vervolgens wel kwijt was. Een tijdje later gebeurde hetzelfde weer eens én ik was tot twee keer toe mijn volledige voorraad mandjes in mijn stermenu kwijt. Onlangs via die voucher aktie wat tropische mandjes en liefdesdrankjes ontvangen. Die ik dus wilde bewaren! En wat zie ik zojuist: één liefdesdrankje foetsie!

    What's up!?!?!

  2. #2
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Toch maar even een correctie op m'n vorige bericht: ik schreef dat "soms (gelukkig niet vaak) mijn gebouwen niet verbeterd" werden, "terwijl ik het mandje vervolgens wel kwijt was." Het is me vandaag alweer een paar keer overkomen, en ik begin er onderhand goed ziek van te worden. Ik hoor het stergeluidje wel als ik het mandje drop, maar de sterretjes zelf die boven m'n workshop zouden moeten hangen blijven uit, het mandje is ook niet te zien als ik het menu van desbetreffende workshop open, maar 't mandje is wel weg uit mijn stermenu! In de eerste plaats is dat natuurlijk erg lullig voor Irma, want die staat dus helemaal voor niks dat ding samen te stellen, en op de tweede plaats behoorlijk lullig voor mij, want ik durf die dingen haast niet meer te maken/gebruiken. En bewaren in mijn stermenu is ook al geen optie, zie mijn vorige bericht. Ik hoop op een snelle reactie op mijn bericht met bijbehorende actie om die bug te squashen.

    Met groet,

    Troezen

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer het spel anders even te spelen in een andere browser (en eventueel de browsercache te legen) dit doet meestal al wonderen. Ik heb namelijk geen problemen met de mandjes.

  4. #4
    Troezen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor je reactie Poegel, ik ga het meteen uitproberen. Mocht het geval zich weer voordoen, dan meld ik het hieronder. Geen bericht = goed bericht en dan kan wat mij betreft dit draadje wel worden gesloten.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag ben ik op dezelfde manier ook mandjes kwijt geraakt, vermoedelijk een bug of een zeer hongerige settler

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Een mogelijkheid is dat je de mandjes te snel op een gebouw plaatst, het kan zijn dat de oorzaak is.

    Mocht het wisselen van je browser hebben gewerkt, meld het dan op het forum en plaats daarbij ook even welke browser je gebruikte.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.