Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Missie 'Een kwestie van stijl'

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud

Missie 'Een kwestie van stijl'

In het missieboek staat dat ik voor de missie 'een kwestie van stijl' een productiewaarde moet hebben voor goud van 1200 per 12 uur. Een level 1 goudsmelter produceert ongeveer 60 per 12 uur... Als ik daar een rode vliegende settler op zet is dat 180 (of uppen, maar dat is duur). In totaal moet ik dus 7 goudsmelters lvl 3 hebben, of 7 lvl 1 smelters met rode vliegende settlers. Is dat niet wat overdreven? Of staat hier een nulletje teveel in de omschrijving?

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hadden we het binnen de gilde ook al over, bij ons zijn er veel mensen die deze missie gewoon laten zitten. 1200 goud/12h is gewoon niet te doen. Gezien de overige aantallen (960 water/12h en 360 kolen/12h) zou je wel eens gelijk kunnen hebben dat er een nulletje teveel staat.

jolanda1231's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    nou ik vind dit echt geen stijl want ik ben nu heel erg blut door dit gevalletje ,ik vind een vergoeding of verandering op zijn minst wel op zijn plaats
    met vriendelijke groet j vervoort

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vrees voor je dat het geen stand zal houden aangezien er toch echt goud in de missie staat en geen gouderts, gevalletje goed lezen

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Kan iemand mij uitleggen waarom we veel goud moeten gaan produceren in voorbereiding op de missie die codexen introduceert? Bij de codex-productie komt geen goud kijken, dus ik zie niet in waarom we nu ineens moeten gaan investeren in een tweede lvl4 (!) goudsmelter. Ik dacht dat die "gebalanceerde productiewaarden" missies bedoeld waren als hulpmiddel om de daarin gebruikte resources voor een nieuw doeleinde te gaan aanwenden.

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik begrijp van twee gildegenoten dat zij deze missie hebben gehaald ZONDER 1200/12h aan goudproductie, en we kunnen niet reconstrueren wat er dan WEL is geteld. Op het Duitse forum wordt van een soortgelijk verschijnsel melding gemaakt. Kan iemand van BB alsjeblieft uitzoeken wat er met deze missie aan de hand is?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bij ons in de gilde heeft ook iemand de missie gehaald zonder de 1200 goud per 12 uur te halen. Echter ook hier onbekend met welke waarde de missie is afgerond

Ingeschreven
    Feb 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Een nulletje teveel is het ook niet. Heeft iemand al uitgevonden wat hier gehaald moet worden? Blijkbaar hangt de missieketen bestsellers hier ook vanaf.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    een simpel rekensommetje: een goudsmelter lvl 1 met enige afstand tot een pakhuis heeft een productietijd van 1 goud van ± 13 minuten. Dit komt neer op 55 per 12 uur. Voor het gemak: 50/12h.
    Om dit op 1200 te krijgen zou je dus 24 smelters van lvl 1 moeten hebben of 12 van lvl 2 of 8 van lvl 3. En als je ze bufft kun je het aantal delen door de factor van je verbetering.

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik had 1 lvl 3 goudsmelter (gebuffed met mandje)
    en had pas een lvl 1 goudsmelter gebouwd en was bezig met uppen en had hem ook nog niet gebuffed en toch was de missie klaar.

en ik weer zeker dat ik de 1200 niet heb gehaald.
    maar hoeveel precies weet ik niet meer. ondertussen is me 2de smelter al op lvl 3 gezet
    en met beide een mandje erop haal ik nog steeds de 1200 nog niet. dit is veel lager dan er werkelijk staat.
    heb de 2 andere waarden klaar en bouw wat raak. je komt er vanzelf

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten