Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 56

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 10.06.2013

  1. #41

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Sommige die aangeven dat XP weg moet en er bv graniet voor moet komen hebben we ook niks aan..... XP en lvl-cap daar kunnen we mee verder. Wat heb ik nu aan munten en graniet als mn eiland al volledig vol en lvl5 is en ik graniet en munten in overschot heb..... Kortom ik blijf me dan vervelen. Ik ga liever een bepaald aantal mensen/gilde aanvallen met pvp of op naar lvl99

  2. #42
    Myster_ys's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Waar zijn we mee bezig

    ik wil niet negatief zijn hoor over het spel
    maar ik kan wel zeggen dat het hele wetenschapssysteem niks toevoegd
    het enigste waar ik van profiteer nu is snellere kopermijnen maar dat is alles
    en IPV de bugs die in het spel zitten eruit te halen denken jullie dat je ons kan binden met dit
    haal eerst die irri bugs er eens uit van heel de tijd missie voltooid "versla het eerste bandieten kampje"wat bij mij de hele dag aan staat
    en de missies die ik niet kan voltooien die ik een half jaar geleden al gemeld heb zoals "versla alle bandieten kampen op je eiland". Ik ben lvl 50 en denk je nu echt dat mijn eiland niet vrij is?
    ik zou zeggen stop maar eens ff met de vooruitgang en zorg dat die bugs eruit zijn want die veroorzaken een heleboel lag ook zelfs op mijn eiland
    en eerst zorgs eens voor nieuwe lvls zodat we verder kunnen met het spel ipv onzinnege nieuwe dingen die niks toevoegen'
    Ook vind ik het geen stijl te beloven de edelsten te composeren die we hebben gehad met lvlen en een lvl 41 net zo veel edelstenen geven als een lvl 50 met anderen woorden die krijgen nu dubbel


    groetjes Toine
    Laatst gewijzigd door Myster_ys; 24-06-13 om 21:24.

  3. #43
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    zaken als:
    level cap
    Hadden ontwikkelaars niet kunnen (be)denken
    Niet gehoord worden
    Aan het lijntje gehouden worden
    Stoppen

    Kort om allemaal zaken van ontevredenheid en een die terecht is vind ik
    Ik heb al veel online games gespeeld en ik kan met zekerheid zeggen dat dit spel door BB zelf om zeep word gebracht als ze niet snel wat doen.

    Als er niet snel zaken gaan veranderen dan zal door de slechte mond op mond reclame zal dit spel geen lang leven hebben.

    Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven ook op de test server forum.

    Dat BB eens meer moet afkijken bij andere online games die al jaren langer online zijn zoals GREPOLIS, IKARIAM EN TRIBAL WARS om maar een paar te noemen.

    Die zijn al veel beter door ontwikkeld en komen in de basis overeen met Settlers Online alleen zijn daar diverse zaken beter geregeld.

    Een paar voorbeelden hier van zijn.

    Eenvoudige PvP systeem.
    betere berichten systeem.
    Geen level cap van je stad of eiland.
    Betere handel systeem.
    Betere besturing van een Gilde / alliantie
    Een eigen gilde /alliantie forum zodat je makkelijker kan communiceren daar binnen.

    Maar kijk zelf eens rond in die games die ik hier voor noemde dan zal je zien dat ook voor BB geld beter goed afgekeken dan slecht bedacht.

    Het is schandalig te noemen dat er wereldwijd zoveel leden zijn die geld in dit spel gestoken hebben en inmiddels level 50 zijn en dat daar op DIT moment geen **** voor word gedaan.

    verder hoop ik dat BB gehoor geeft aan hun leden en snel wat zaken aanpassen
    Laatst gewijzigd door edski; 24-06-13 om 20:59.

  4. #44

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    hoge levels zijn voor bb niet meer belangrijk die hebben al geld in het spel gestoken.
    Ze leven van de nieuwe leden die nog geld steken in het spel
    daarom doen ze niks meer om het spel aantrekkelijk te maken voor hoge levels en zal er naar mijn mening voor de hoge levels voorlopig ook niks gebeuren.
    Zeker geen pvp en extra levels

  5. #45

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    IPV XP Punten een andere sortig reward is natuurlijk altijd beter als niets, NU KRIJG JE NIETS, neem de zij missie van de grootste avonturier, ja leuk hoor die 500 edelstenen, graniet en wat munten, maar daar heb je dan wel ongeveer 25 avonturen voor moeten doen dus pak hem beet minimaal 250.000 xp punten die in rook zijn op gegaan. dat is het geen wat me stoort, en spelers die alles lvl 5 hebben en hun eiland tot de nok vol hebben, zijn op 2 handen te tellen, met name de nieuwe lvl 50 spelers, die er op dit moment misschien wel wekelijks bijkomen, gaan op deze manier ook afhaken.

    BB staat stil in hun ontwikkeling van Settlers, en het zal hun schijnbaar een worst zijn, wat wij ervan vinden, want tot op heden geen enkele reactie en dat vind ik kwalijk, en onbeschoft van BB
    Wordt nu lid van The League of Gents, toegang is gratis, profiteer er nu van.

    Meld je aan Via Hubke of DJRendy

    Mannen en Vrouwen, Jongens en Meisjes, die het spel helemaal top vinden, en/of wel wat hulp kunnen gebruiken.

  6. #46

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Bovenstaand item loopt nu al een redelijk poosje..... daar waar BB meestal op korte termijn wel reageert op belangrijke items is het nu verdacht lang stil..... Kom op met die reactie zou ik zeggen en beetje druk op ontwikkelaars/verantwoordelijke kan geen kwaad. Ga steeds vaker denken dat de opmerkingen kloppen dat je als lvl50 met genoeg geld erin gestopt te hebben ze je links laten liggen en hopen nieuwe spelers dan het geld erin pompen. Zo de winst te maken en overige maar te laten weglopen omdat die het al hebben binnengebracht. Communicatie is duidelijk niet het sterkste punt daar bij BB

  7. #47
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Kleppelekker,

    Er zijn de afgelopen weeken meerdere aankondigingen geweest, waaronder informatie voor de hogere spelers ;-).

    BB_Skelril

  8. #48

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Talking


  9. #49

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Thumbs up nieuwe avonturen

    leuk dat er nieuwe avonturen bij kommen en hoop in de toekomst meer

    gr gild smrg fregels

  10. #50
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Weer een update op de http://www.tsotesting.com/en/homepage voor de liefhebbers


    Maintenance August 6th
    Greetings settlers,

    we will have a maintenance today starting at approx. 16:00h (CEST).

    FEATURES
    • 3 new mini adventures
    • 4 new shop items

    CHANGES
    • Maximum number of gempits raised to 10

    FIXES
    • Various bugfixes

    vikingen 2


    3 nieuwe avonturen


    pirate life lvl 36+ 1 speler
    sleepy reef lvl 26+ 1 speler
    the sleeping vulcano lvl 26+ 1 speler


    5k gouderts vuller en 7.5k ijzererst vuller


    edelstenen schenken aan een vriend (kost je wel 20 edelstenen)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.