Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Dat lijkt mij een zeer leuke update. En bij sprookjes horen de gebouwen natuurlijk in de wolken te staan hé, dan hoef niemand zich zorgen te maken over ruimtegebrek .
Ik heb bij een aantal zinnen ook het idee dat ik een google translate artikel lees.
Laatst gewijzigd door LightFasher; 10-06-13 om 22:24.
Het ziet er fantastisch uit
De gebouwen en avonturen zijn meer dan welkom, al wordt het weer een hoop geschuif
Er werdt in een vorig ontwikkelaarsdagboek gesproken over een functie om te zien wie zijn gildemissie heeft gedaan, hier vind ik niks meer over hopelijk niet op de lange baan of vergeten! We wachten het maar weer af.
ziet er goed uit, maar wordt er nog iets aan het ruimtegebrek gedaan? ik ga die nieuwe gebouwen niet allemaal op mijn eiland kwijt kunnen.
Ziet er leuk uit, weer nieuwe uitdagingen.
Maar helaas geen woord over PvP. Dat gaat dus ook dit jaar hem niet worden
Ziet er erg mooi uit.Betekent wel dat eiland flink gaat veranderen wat een leuke uitdaging word!(dit 100x liever snel hier dan pvp wat hier niet thuishoord vind ik)
succes hopelijk komt het er snel
Geweldig nieuws, komst van de nieuwe gebouwen.
En de sprookjes Avonturen.
Ben Benieuwd.
mooi ziet er goed uit en zal ook voor de hogere lvl's een uitdaging worden en ja hopen dat we wel wat meer land erbij krijgen, eilandje is al zo vol en met al die nieuwe gebouwen die er nu bij komen , krab ik me wel achter een oor , waar dat allemaal moet komen te staan , hopelijk gaat dit op niet al te lange termijn er komen.