Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: diamantjes verdwijnen zonder dat ze zijn gebruikt.

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud

    diamantjes verdwijnen zonder dat ze zijn gebruikt.

    hallo, had diamantjes gekocht en toen ik afsloot had ik er nog 10000 stuks. De volgende dag log ik weer in en zijn er 4000 verdwenen, log later weer in en nu zijn er nog maar 4792 over. Dit moet niet mogelijk zijn toch.
    hadhier niks mee gedaan, kunnen jullie mij uitleggen waar ze zijn gebleven, is er iemand die ze er afhaalt, zoja dan is de beveiliging van het spel niet goed.
    kan er ook een algemene waarschuwing voor komen om te voorkomen dat men zijn geld kwijt is.
    Dank U
    laddy azzo

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet ook niet vaatwasser123 als wachtwoord nemen
    Maar die steentjes verdwijnen niet zomaar. Weet je zeker dat je niet per ongeluk een gebouw hebt geupgrade met edelstenen? Dan kan je zomaar ineens 5000+ weggeven. Maar het kan zijn dat iemand op je account inlogt en vervolgens geschenken naar zichzelf stuurt. Stuur even een berichtje naar support, dan kunnen zij voor je kijken waar al die edelstenen heen gaan.

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Azzo,

    Als het goed is heb je een PM van mij ontvangen hier op het forum.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.