Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 31.05.2013

  1. #11
    siskin's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Kortrijk, België
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    mooi zo, de verbeteringen en aanwinsten zien er puik uit!

  2. #12

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Ik vind het goede en leuke toevoegingen, stemmen en steentjes. Het nieuwe systeem ontdek ik binnenkort
    1 opmerking over het stemmen. Kan dit geblockt worden voor spelers die niet in een gilde zitten? Gildeloze kunnen nu ook meestemmen dit kan de boel positief of negatief beinvloeden, maar effect op hen heeft het verder toch niet. Denk iets wat voor gildes is, ook alleen beschikbaar voor gildes moet zijn. Stemmen dus inclusief en een stap verder ook zou je zelfs ook kunnen denken aan geen mogelijkheid tot verhandelen van gildemunten.
    Mensen die niet in een gilde zitten kunnen net zo goed dingen uit die winkel kopen voor bijgehandelde muntjes, en om de gildewinkel nu exclusief voor gildemembers te maken is oneerlijk tegenover de spelers die niet regelmatig genoeg online kunnen zijn of uit andere overwegingen niet bij een gilde willen. Het voordeel van een gilde is dat je met relatief makkelijke missie "gratis" gildemuntjes verdient. Mensen die niet in een gilde zitten hebben dit niet maar moeten in mijn opinie gewoon wel van mooie items in de gildeshop kunnen mee genieten.

  3. #13
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het eens met RijkeTatta. vermoed dat het sowieso voor mensen die niet in een gilde zitten een kostbare gelegenheid wordt.
    Denk dat graansilo wordt gekozen door de meerderheid en die zal dan zo'n 10k gildemunten kosten vermoed ik dus dan kunnen ze lang sparen handelen voordat ze dat binnen harken.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    silo is 1500gilde munten staat er ??? en geoloog 4000 gilde munten klopt helemaal niks van

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Wel een gemiste kans van BlueByte om een uitgebreide enquete te houden onder de spelers. Ze hadden prima 20 game-play vragen kunnen stellen met aan het einde de gildemarktkeuze.

    Voor mij was de keuze makkelijk: silo's kan je ook voor muntjes (meer dan 1 silo zelfs) kopen op de handelsmarkt. Geologen niet.

  6. #16
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    Wel een gemiste kans van BlueByte om een uitgebreide enquete te houden onder de spelers. Ze hadden prima 20 game-play vragen kunnen stellen met aan het einde de gildemarktkeuze.

    Voor mij was de keuze makkelijk: silo's kan je ook voor muntjes (meer dan 1 silo zelfs) kopen op de handelsmarkt. Geologen niet.
    helemaal mee eens!!! gemiste kans voor een uitgebreide enquete!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #17
    Its-me's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    is dat wel eerlijk ten opzichte van de mensen die edelstenen hebben gekocht, voor euro's? worden zij nog gecompenseerd? als jullie toch gratis edelstenen weggeven.

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Rivendel
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zat effe te snurken en heb heel suf dat venstertje weggeklikt. Krijg ik nog een herkansing om te stemmen want daarna heb ik het niet meer gezien bij het inloggen.

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Als het goed is komt de pop up na zo'n 30 minuten terug, het kan zijn dat je even je cookies moet verwijderen.

    BB_Skelril

  10. #20

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Sibculo
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo ik wil stemmen over gildemunten maar ik kan niet naar die site. Ik log in maar er komt geen pop.
    Hoe kan dit?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.