mooi zo, de verbeteringen en aanwinsten zien er puik uit!
mooi zo, de verbeteringen en aanwinsten zien er puik uit!
Mensen die niet in een gilde zitten kunnen net zo goed dingen uit die winkel kopen voor bijgehandelde muntjes, en om de gildewinkel nu exclusief voor gildemembers te maken is oneerlijk tegenover de spelers die niet regelmatig genoeg online kunnen zijn of uit andere overwegingen niet bij een gilde willen. Het voordeel van een gilde is dat je met relatief makkelijke missie "gratis" gildemuntjes verdient. Mensen die niet in een gilde zitten hebben dit niet maar moeten in mijn opinie gewoon wel van mooie items in de gildeshop kunnen mee genieten.
Ben het eens met RijkeTatta. vermoed dat het sowieso voor mensen die niet in een gilde zitten een kostbare gelegenheid wordt.
Denk dat graansilo wordt gekozen door de meerderheid en die zal dan zo'n 10k gildemunten kosten vermoed ik dus dan kunnen ze lang sparen handelen voordat ze dat binnen harken.
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
silo is 1500gilde munten staat er ??? en geoloog 4000 gilde munten klopt helemaal niks van
Wel een gemiste kans van BlueByte om een uitgebreide enquete te houden onder de spelers. Ze hadden prima 20 game-play vragen kunnen stellen met aan het einde de gildemarktkeuze.
Voor mij was de keuze makkelijk: silo's kan je ook voor muntjes (meer dan 1 silo zelfs) kopen op de handelsmarkt. Geologen niet.
is dat wel eerlijk ten opzichte van de mensen die edelstenen hebben gekocht, voor euro's? worden zij nog gecompenseerd? als jullie toch gratis edelstenen weggeven.
Ik zat effe te snurken en heb heel suf dat venstertje weggeklikt. Krijg ik nog een herkansing om te stemmen want daarna heb ik het niet meer gezien bij het inloggen.
Als het goed is komt de pop up na zo'n 30 minuten terug, het kan zijn dat je even je cookies moet verwijderen.
BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Hallo ik wil stemmen over gildemunten maar ik kan niet naar die site. Ik log in maar er komt geen pop.
Hoe kan dit?