Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Troepen spoorloos?

  1. #1
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Troepen spoorloos?

    Ik had een tijdje geleden al zo'n vermoeden maar geen zekerheid. Die heb ik nu dus wel. Het is me opgevallen
    dat er soms troepen gewoonweg 'verdwijnen'. Ik heb het gemerkt toen ik een avontuur aan het spelen was
    waar ik nog geen Xbow naartoe had gestuurd. Omdat ik die nodig had wou ik ze gaan oppikken op men thuis
    eiland en wat bleek? Dat ik van 250 Xbows naar 230 Xbows was gezakt. Hoewel ik dus nog geen Xbows had
    gebruikt ben ik er blijkbaar toch 20 armer. Nu, ik weet zeker dat ik mij niet vergis omdat ik mijn troepen zoals
    Xbow altijd op 250 hou en met de avonturen die ik speel kan je geen Xbow verliezen tenzij je zelf in de fout gaat
    en dat had ik heus wel geweten dan. Zijn er nog mensen die dit probleem kennen?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dit probleem komt soms voor ja. Vandaar dat BB die update uitvoert. Tijdens deze update komen alle spoorloze eenheden ineens weer terug naar je eiland. Dus ze zullen nog een keer gaan verschijnen na de update.

  3. #3
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ah leuk om te weten, dat was me dan weer niet opgevallen. thanks Poegel :-)

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    dan wachten we maar de update af, ik ben nu 20XB, 155 LB en 170 CAV kwijt door deze bug. Volgens de strijdverslagen heb je geen verlies, alleen met het troepentransport komen ze niet retour naar het eiland.
    wanneer gaat deze update ongeveer live? ik wacht de 'verloren' troepen met smart af.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet precies wanneer dat is, maar je ziet die maandelijks wel eens voorbijkomen. Dan staat er op de homepagina dat de server even offline is voor updates.

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De eerst volgende update is aankomende woensdag vanaf 01:30 uur tot 06:00 uur, als het goed is zullen je troepen na dit onderhoud weer zijn teruggekeerd naar hun eiland.

    BB_Skelril

  7. #7
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben nog altijd 20 xbow kwijt maar als ik het zo lees kom ik er nog vrij goed vanaf. 20 xbow is geen ramp, hopelijk heeft
    Christiaan1978 zijn troepen wel terug gekregen, met zo'n verlies zou ik niet blij zijn..

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.