Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: goud veranderings voorwaarde

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud

goud veranderings voorwaarde

hallo
    ik ben sinds kort goud aan het smalte en heb 2 mijnen met 300 erts ieder en ze zijn op 100 beide en ik heb er pas 70 munten uit en heb er nog maar 1 goud bar in liggen. is dit een glitch of doe ik iets fout, want ik dacht dat het 1 op 1 was met 1, goud erts naar 1 goud bar naar 1 goud munt.
    als dat ander is wil ik het weten en denk ik er over om mijn goud te stoppen want het is nu 2-4-1 en ik denk dat dat wel erg duur is om goud munten te krijgen.
    dus ik vraag mensen die dit ook doe of het echt zo is?
    alvast bedank voor uw tijd en hulp.
    gr madnesNL

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    je kan het beste je goudlijn (dus je goudmijn,goudsmelter en munthuis) alles te buffen met mandjes (beste door vrienden) om dit winstgevend te maken.
    als je zonder buf je goudlijn gaat draaien, levert dit bar weinig op.
    als je bv naar school/werk gaat dan kun je deze gebouwen uit zetten.

en zoals tymy al aangaf, het is voordeliger om deze gebouwen ook te uppen en met buf te draaien, dan haal je er veel meer uit.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Klik op een gebouw, klik in de popup op details. Voorbij zijn alle onaangename verrassingen over hoeveel wat kost om iets te maken
    En het is overigens 8:4:1 (erst:staven:munten) zonder buff, exc. kool.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten