Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39

Onderwerp: Nieuwe gilde missies!

  1. #1
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe gilde missies!

    Leuk... er zijn 200 nieuwe gildemissies bijgekomen.....

    "Voltooi een avontuur met minder dan 50 rekruten verlies" icm "maak 1 godendrank mok"

    Lekker uitgedacht BB.... er is geen avontuur waar je minder dan 50R op zou kunnen verliezen... tenzij je M-S-ES daarvoor opoffert;

    Als ik die dan toch moet opofferen wil ik ook de XP van die avonturen.....

    Al met al er is weer duidelijk niet nagedacht bij de nieuwe gilde-missies voor de high-levels... (en nu maar hopen dat al die high-levels de GM afkopen voor 20 edelstenen......)

    Voor de zoveelste keer.... fix die level-cap nu eens BB... dit is duidelijk nieuwe content waar we als level 50 niets mee kunnen!

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Wij hebben ook een leuke gilde missies als wachtende staan: Beleef 2 nieuwe avonturen en maak 5 tropenhoutenplanken.

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ach geer, we hebben toch wel eerst piet gekregen tijdens onze crisis missie

    ps: roodstaart volgens mij kan je ook gilde missies wissen als je hem niet wil doen en het is 22 gems niet 20 :P

    alleen de gilde leider kan deze missies wissen..

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Wat wil je dan Roodstaart dat alle gildemissies betaal 50 paarden en buf 5 gebouwen bij vrienden worden? Ze mogen het ons best een beetje uitdagend maken vind ik.
    Sowieso beleef 2 avonturen is prima te doen, gewoon DP opstarten en met gildeleden meelooten. En je kan heus wel een verloren schedeltje spelen waarbij je de r door m vervangt.

  5. #5
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens RijkeTatta, dit is een prima gilde missie.
    Volgens mij had ik hem trouwens als "voltooi een avontuur en verlies minder dan 50 Soldaten icm. maak 1 godendrank mok"
    Ik zie het meer als een uitdaging en zeker iedereen boven de lvl40 zou best een keer wat militia op kunnen offeren. Het kan soms best leuk zijn om eens niet de standaard guides te volgen en zelf wat te expirimenteren.

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    ach geer, we hebben toch wel eerst piet gekregen tijdens onze crisis missie

    ps: roodstaart volgens mij kan je ook gilde missies wissen als je hem niet wil doen en het is 22 gems niet 20 :P

    alleen de gilde leider kan deze missies wissen..
    Dat ligt aan het aantal leden in de gilde.... en dat is in dit geval bij ons 20 gems....!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RijkeTatta Bekijk Berichten
    Wat wil je dan Roodstaart dat alle gildemissies betaal 50 paarden en buf 5 gebouwen bij vrienden worden? Ze mogen het ons best een beetje uitdagend maken vind ik.
    Sowieso beleef 2 avonturen is prima te doen, gewoon DP opstarten en met gildeleden meelooten. En je kan heus wel een verloren schedeltje spelen waarbij je de r door m vervangt.
    Wat ik wil... is dat als ik toch troepen moet investeren in een avontuur/ gildemissie dat ik daar ook de XP voor krijg....
    Zo vreemd is dat toch niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    mee eens RijkeTatta, dit is een prima gilde missie.
    Volgens mij had ik hem trouwens als "voltooi een avontuur en verlies minder dan 50 Soldaten icm. maak 1 godendrank mok"
    Ik zie het meer als een uitdaging en zeker iedereen boven de lvl40 zou best een keer wat militia op kunnen offeren. Het kan soms best leuk zijn om eens niet de standaard guides te volgen en zelf wat te expirimenteren.
    Het gaat hier niet om SOLDATEN.... maar om recruten een wezenlijk verschil... Recruten mogen bij bosjes sneuvelen!
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 27-05-13 om 16:15.

  7. #7
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Geloof dat je frustratie meer is dat de level cap niet omhoog gaat. Denk dat je gewoon geduld moet hebben Rood sommige lvl snel sommige niet.
    Vind dat BB genoeg uitdaging elke keer nog bied voor de average speler. End Content bij mensen die veel spelen of vanaf het begin spelen is altijd lastig te maken.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    @ BB: Hoe moeilijk kan het zijn om maximale level te verhogen naar b.v. level 100.

    @ Alle spelers die dit lezen: Besef nu allemaal eens dat als het nog een paar maanden duurt iedereen op level 50 vast komt te zitten. Het is nog een wonder dat de mensen die al weken/maanden level 50 zijn dit spel nog spelen. Probeer nu eens voor 1 keer in de schoenen van iemand anders te staan ipv gelijk een eigen mening vanuit jou positie te geven. Ik weet nu al dat iedereen die level 50 is, er eigenlijk niets meer aan vindt om een avontuur te spelen. Dat is voor mij de reden om zeer kalm aan te doen. XP boeit me allang niet meer. Want ik wil graag nog even plezier hebben van dit spel. Ik geef er geen euro meer aan uit, alles wat het spel versnelt zal over enige tijd in mijn nadeel werken.

    @ Roodstaart: Amice, ik heb bewondering voor je geduld en uithoudingsvermogen om zowel BB als overige spelers op meer dan correcte manier te woord te staan, soms vraag ik me af of het dat allemaal nog waard is, de tijd zal het leren.

  9. #9
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Dat ligt aan het aantal leden in de gilde.... en dat is in dit geval bij ons 20 gems....!
    excuus

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het spel is wel gratis hé. Dat moet je blijven onthouden. We mogen allemaal al blij zijn dat we dit spel überhaupt mogen en kunnen spelen. Ik begrijp heel goed dat BB niet zomaar de knop van lvl 50 naar lvl 100 kunnen zetten, want dan zou er helemaal geen content meer zijn van lvl 50 tot 100 lvl, dat is hun zorg nu. In principe zou er een ''re-up'' mogelijkheid kunnen komen waarbij je op prestige lvl 1 begint en dan weer naar 50 gaat. (Zelfde als al bij vele andere games gebeurd)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.