Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: Nieuwe gilde missies!

  1. #21
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril,

    Het belangrijkste punt dat ik probeer te maken hier:

    Er is weer *nieuwe content* (200 nieuwe gildemissies) wordt er met trots gemeld; er is echter met geen mogelijkheid rekening hierin gehouden met mensen voor die gildemissies avonturen moeten spelen zonder daar XP voor te krijgen. Dat maakt deze nieuwe content een stuk minder leuk/ interessant!

    En voor wat de level-cap... tsja... daar zal ik net zolang om blijven zeuren tot dat daar eindelijk eens iets mee is gebeurd
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 29-05-13 om 18:35.

  2. #22
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad roodstaart, het probleem voor de hogere niveau spelers zoals jij zelf is dat je voor de avonturen nog steeds EP krijgt ipv. leuke/speciale beloningen, dit probleem meld ik bijna elke week bij onze ontwikkelaars gezien het geen nut heeft dat jullie nog EP ontvangen als je al max. niveau bent. Ik denk dat wanneer ze dit veranderen (als ze het gaan veranderen, ik weet het nog niet!) dat al een grote impact zal hebben voor jullie, gezien speciale items ontvangen voor iets veel leuker is als EP waar je niets mee kunt.

    Verder snap ik dat mensen graag verder omhoog willen, en voor zover ik weet zal dit in de toekomst ook mogelijk zijn, alleen weet ik helaas nog niet wanneer.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Skelril,

    Het belangrijkste punt dat ik probeer te maken hier:

    Er is weer *nieuwe content* (200 nieuwe gildemissies) wordt er met trots gemeld; er is echter met geen mogelijkheid rekening hierin gehouden met mensen voor die gildemissies avonturen moeten spelen zonder daar XP voor te krijgen. Dat maakt deze nieuwe content een stuk minder leuk/ interessant!

    En voor wat de level-cap... tsja... daar zal ik net zolang om blijven zeuren tot dat daar eindelijk eens iets mee is gebeurd

    go rood go rood ik ben het helemaal met je eens

    Trouwens waar blijven die STARTERS PAKKETTEN voor de Nederlandse server?
    Waarom zijn die nog niet te krijgen?
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 30-05-13 om 18:34.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het voor de volle 100% met Roodstaart eens. Het is gewoon zonde je dagelijks inlogt en beetje rond kijkt om erna maar tot conclusie te komen dat er niks te doen/beleven is behalve beetje chatten en handelen. Voor degene die nog geen lvl50 zijn is er nog genoeg te doen. Voor de lvl50 met het hele eiland op lvl5 is er niks meer voor te sparen of te spelen. Ik vind dat daar nu de prioriteit naar toe moet. ondanks dat het een gratis spel is stoppen de meeste er een hoop geld in, enige kritische aantekening maken moet dan ook kunnen. Hoop dat BB wat ermee doet, dan iedereen weer blij en blijven de centjes voor gems netjes rollen

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Eveneens eens met Roodstaart en Kleppelekker. Als 50'er nog niet alle gebouwen op level 5 maar zoals Sekril ook aangeeft zonde om nog voor EP te spelen.

    In lijn met BlackMedusa, waar blijft de DVD Pack voor de NLse server? De gebouwen staan al klaar in de menu's.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    nu ook al maanden lvl 50 en wachtend op iets nieuws
    vind de nieuwe gilde missie idd ook tegen vallen is geen uitdaging om zinloze avonturen te spelen
    nu weer verder wachten op iets nieuws onder tussen minder actief en geef niets meer uit aan het spel

  7. #27
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Het wordt tijd dat er ook iets komt voor de level 50 spelers, want nu is het gewoon saai. Zelfs de crisismissie is niet uitdagend of speciaal. Veel spelen en geen EP en beperkte beloningen.

    Mvg,


    Temp

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het eens met alle voorgaand beschrijvingen
    Ook ik ben al een tijdje level 50, en er zullen er steeds meer bijkomen
    Weinig uitdaging meer voor de level 50tigers op deze manier

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het anders een hele uitdaging om in te blijven loggen en iets te doen...

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    En zo zien we maar weer, wordt dus niks zo, ben al van plan om uit de gilde te stappen vanwege die idiote gilde missies en zoals gezegd, als ze nou die gilde munten zouden verhogen was het nog te doen, maar dit slaat alles,om alle leden al 2 avonturen te laten doen ben je een hele week bezig en veel mensen werken of hebben school en hebben daar geen tijd voor

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.