Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 39

Onderwerp: Nieuwe gilde missies!

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Het spel is wel gratis hé. Dat moet je blijven onthouden. ....
    Ze werken niet gratis bij BB. Het is gratis zodat het voor iedereen toegankelijk is, maar met de insteek om wel te proberen mensen te laten betalen (zoals bij elk free to play spel). Zodra mensen stoppen met betalen dan gaat de stekker eruit. Het zijn nu veelal de betalende spelers die een level cap verhoging willen, hier op de NL server speelt het pas kort, op de duitse misschien al 3 jaar en op de engelse al 2 jaar. Punt hoeft ook niet per definitie een level cap verhoging te zijn, maar je moet wel content hebben om de mensen die de 50 hebben gehaald en hun eiland 'af tevreden te houden, anders gaan ze ook lopen. Ik heb de aankomende update nog niet geprobeerd, maar heb zelf de indruk dat ze het daar wel mee willen proberen.
    Enfin, je kan niet iedereen tevreden houden en de ene level 50 is de andere niet. Hier wachten de mensen nog relatief kort op een leve cap verhoging tov andere serbvers zoals .de en .com bv. Voor die servers zal content als missies ook een belangrijkere rol spelen dan op de nl server, juist omdat 'die casual speler' daar ook al een poosje op 50 staat te wachten. Geen idee verder gezien ik niet bij BB in de boeken kan kijken, het zou me echter niet verbazen.
    Geduld is t enige wat rest ben ik bang en hoop voor de mensen die nu bij 50 aan t wachten zijn dat ze spoedig nieuwe uitdagingen vinden in het spel, want vergeet niet...veelal zijn zij wel diegene die vanuit de nl server hebben geinvesteerd en dit naar alle waarschijnlijkheid dan in de toekomst dan ook weer zullen gaan doen.
    Enfin laat je dus vooral niet afleiden dat het een gratis spel is, zonder inkomsten heb je geen spel...

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    goed de reacties zijn weer duidelijk, ook ik moet zeggen dat de gilde missies behoorlijk pittig zijn geworden. betaal 40 wagentjes alsof het niks is
    tuurlijk het kan, het is te doen, ook andere gilde missies het gaat alleen wat langer duren nu, wat mijn mening is als ze dan toch zulke dure gilde missies willen maken,laat dan de beloning daar ook naar zijn, dus verhoog die gilde munten dan ook.

  3. #13
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Het spel is wel gratis hé. Dat moet je blijven onthouden. We mogen allemaal al blij zijn dat we dit spel überhaupt mogen en kunnen spelen. Ik begrijp heel goed dat BB niet zomaar de knop van lvl 50 naar lvl 100 kunnen zetten, want dan zou er helemaal geen content meer zijn van lvl 50 tot 100 lvl, dat is hun zorg nu. In principe zou er een ''re-up'' mogelijkheid kunnen komen waarbij je op prestige lvl 1 begint en dan weer naar 50 gaat. (Zelfde als al bij vele andere games gebeurd)

    Het is wel gratis; inderdaad echter de meeste level 50`s hebben er een leuk bedrag inzitten (wat de NL server draaiend houd).
    Dan is het toch niet zo gek dat de level 50`s ook wat willen...

    En voor de mensen die stellen dan had je maar niet moeten investeren; inderdaad is een vrije keuze geweest... echter door die keuze kunnen de *NON-payers* wel een leuk gratis spel spelen!

    *Payer - and proud of it*


    **overigens het idee van Prestige vind ik zo slecht nog niet**

  4. #14
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dus....prestige it is!

  5. #15

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart het is onzin dat al het geld van de Nederlandse server van de lvl 50 spelers komt. Jullie maken op deze server slechts een zeer klein deel uit van het geheel en wellicht is wat jullie er in gestopt hebben meer dan de gemiddelde speler maar 100 spelers die 5 euro besteden leveren alsnog meer op dan 1 die 100 besteed.

  6. #16
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    De nieuwe gildemissies is voor de lagere levels wel heel erg zwaar geworden. Bij ons een aantal spelers van lvl 28 tot 22 die de gildemissie krijgen speel een avontuur met minder dan 500r verlies. Vind dit een onmogelijke opdracht voor hun.

    Inderdaad kunnen we avonturen starten en ze mee nemen als lootspelers maar dan nog. Ik dacht dat na de reset dit eruit gehaald was.

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    De nieuwe gildemissies is voor de lagere levels wel heel erg zwaar geworden. Bij ons een aantal spelers van lvl 28 tot 22 die de gildemissie krijgen speel een avontuur met minder dan 500r verlies. Vind dit een onmogelijke opdracht voor hun.

    Inderdaad kunnen we avonturen starten en ze mee nemen als lootspelers maar dan nog. Ik dacht dat na de reset dit eruit gehaald was.
    Wellicht dat ze dan eens zouden kunnen/moeten nadenken om ook voor gildemissies om deze ook in levelgebieden in te delen zoals ook gebeurd bij de crisismissies. 16t/m 25, 26 t/m 35 etc.

  8. #18
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ik had gisteren bij de wachtende gm gezien dat ik vandaag tropische zon moest spelen. die heb ik netjes gekocht gisteren.
    vandaag echter, toen de wachtende gm actief werd, moest ik blijkbaar pirateneiland spelen. komt dit er op neer dat je dus
    niet mag voortgaan op de wachtende missie want dat die dus nog kan veranderen als ie actief wordt?

  9. #19
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RijkeTatta Bekijk Berichten
    Roodstaart het is onzin dat al het geld van de Nederlandse server van de lvl 50 spelers komt. Jullie maken op deze server slechts een zeer klein deel uit van het geheel en wellicht is wat jullie er in gestopt hebben meer dan de gemiddelde speler maar 100 spelers die 5 euro besteden leveren alsnog meer op dan 1 die 100 besteed.
    Ik snap niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ik stel dat al het geld van de level 50 spelers komt; ik stel alleen dat een groot deel van de inkomsten zijn gegenereerd door de eerste batch high-levels (lees 50-ers); en dat die ondanks dat dit spel de term *BETA* draagt nog steeds wel waar voor het geïnvesteerde geld willen! En geloof mij de eerste batch level 50 spelers heeft er significant meer inzitten dan 100 euro

  10. #20
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Nogmaals, ik denk zelf dat het grootste probleem momenteel is (voor de end-game spelers) dat er simpelweg nog niet genoeg content is, ook helpt het feit dat de hogere niveau's nog steeds EP ontvangen niet. Dit is iets wat ik ook regelmatig aangeef bij onze ontwikkelaars.

    Als ik persoonlijk kijk naar hoe ik end-game content graag zie, dan zou ik graag functies zoals het wetenschapssysteem hebben, de uitdaging om mijn productie keten volledig te benutten en te optimaliseren is juist leuk. Daarnaast zou ik liever een uitdagende missie doen, dan eentje waarbij ik niets hoef te doen (maar wel missies die betere beloningen geven - hier ben ik het totaal mee eens).

    Over de komende maanden zullen we dan ook met verschillende nieuwe functies komen zoals eerder aangegeven, dit zal het voor de hogere spelers een stuk leuker maken ;-).

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.