Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: "versnel het proces, halveer de tijd"

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    "versnel het proces, halveer de tijd"

    Ik gebruik deze functie nooit maar kwam in dit geval goed uit.

    Had mijn ontdekkingsreizigers nog net een keer weggestuurd voordat ik klaar was met missie 1 van de crisis missie, maar kwam erachter dat mandjes produceren minder tijd koste dan ik had ingecalculeerd. Ik denk dan druk ik gewoon op de knop "versnel het proces, halveer de tijd". Paar uurtjes voordat ze terug waren zag ik dat ze ineens weer de originele zoektijd hadden. Dacht dat ik niet goed had opgelet en drukte nog een keer op de knop. Nu is er dus wel voor de tweede keer diamanten afgegaan. Ze zouden om 20:00 klaar zijn, maar nu doen ze er NOG 3 uur over voordat ze terug zijn, wat dus weer de originele aankomst tijd is.

    Ben nu dus 2x diamanten kwijtgeraakt voor 2 ontdekkingsreizigers en de ontdekkingsreizigers zijn nog niet eens sneller terug.
    Weet niet of deze bug bekend is maar ik denk ik vermeld het even.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Je kan het beste contact opnemen met het ondersteuning team via onze website: http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning

    Het ondersteuning team kan aan dit soort problemen wat meer doen!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.