Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: scherm blijft " verduisterd"

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    scherm blijft " verduisterd"

    het gebeurt nogal eens bij het opstarten van het spel:
    Als er een bericht is in de mailbox dat m'n geologist iets heeft gevonden ofzo, en ik open dat bericht, dan wordt de achtergrond donker.
    Tot zover alles normaal. Maar:
    Als ik dan het bericht wegklik, blijft de achtergrond donker. (ik hoor nog wel bijv de vogeltjes op de achtergrond)
    Ik moet dan via de url-balk opnieuw het spel starten, en dan is het over.
    Dit gebeurt me alleen direkt na het opstarten van het spel. Niet altijd, maar wel regelmatig. En ik schat, uit m' n hoofd, dat dit probleempje al een paar maanden optreedt.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Heb het ook zo nu en dan alleen dan met mails voor de beloning van het dagelijks inloggen. Misschien dat t ooit gefixt wordt, maar de prioririteit zal wel laag zijn sowieso. Tot die tijd ram ik indien nodig is wel gewoon een keer op die F5-knop. (is me nu overigens al een maandje ofzo niet meer overkomen.)

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Even geduld hebben tijdens het laten van het beloningen scherm lijkt wonderen te doen hier.

  4. #4
    Bos001
    Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Heb het 14 mei '13 nog gehad. Ik krijg het overigens alleen net nadat ik de inlogbeloning heb geaccepteerd. Komt wel een paar keer per maand voor.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ach maakt toch niet uit ik heb het ook vaak gewoon keertje F5 drukken en het probleem is opgelost. Laat BB zich maar op andere dingen eerst focussen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.