Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 76

Onderwerp: [Missies] Crisis Missie Gesneuvelde Leger

  1. #41
    alouette's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    maar ja ben ook reeds gestopt met het spel is wel duidelijk waarom

  2. #42

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de beloning ook magertjes vergeleken met de grondstoffen die het allemaal kost!!

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Voor de groep 46-50 staat het in te leveren spul in geen enkele verhouding tot de beloning (het lijkt meer op een resource drain).
    Kennelijk gaat BB uit van een eigen resource-waarde-lijst en wordt er geen aandacht besteed aan de (al dan niet reële) vraag-prijzen in de handelshuizen.

    Voor mij geen crisismissie deze keer.

  4. #44

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens Roodstaart, als ze nu eens zouden zeggen dat de verworven ep-punten "on hold" zouden staan. zo hebben we er niets aan

  5. #45

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    duidelijk de plank weer mis geslagen tso!!!! veeeeels teweinig beloning 250 edelstenen laat me niet lachen

  6. #46

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alouette Bekijk Berichten
    om heel eerlijk te zijn vond ik het vorige event nog leuker als dit event
    speel liever een avontuur dan al me spullen afgeven die ik met moeite verzamelt heb
    er zijn volgens mij betere manier om een event aantrekkelijk te maken
    ik mis een beetje veel creatieviteit
    Afhankelijk van je level moet je tussen de 5 (26-35) en 7 (36+) avonturen doen...

  7. #47
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    van 36 t/m 45 moet je 7 avonturen doen totaal. 6 kan je kiezen, maar er staat 1x zonen tussen. en eigenlijk vind ik die wel goed te doen. heb ik al regelmatig alleen gespeelt. kost je wel wat redelijklijk aantal C

  8. #48

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    produceer 50 damasceen zwaarden

    jammer, ik kan de missie weer annuleren...
    ik ga geen gebouwen neerzetten die ik niet wil hebben...

    erg jammer dat ze je zo een bouwstrategie proberen op te dringen...
    Roerend mee eens. Wat moet ik met al die gebouwen, ik kan mij goed bedruipen met de avonturen die ik doe. Waarom moet ik dan zo'n wapensmid neer gaan zetten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    er wordt weer veel van de hoge lvls gevraagd 10k tropen hout 5k staal en 5k salpeter niet bezitten maar afgeven, dus voor die 250 edelstenen en ehbo die ik niet nodig heb niet de moeite waard dus, de andere levels veel succes daar is het een mooie uitdaging voor
    Serieus teveel grondstoffen betalen voor hetgeen wat ik ervoor terug krijg. Jammer dat er geen kruisje zit zodat ik deze hele flop kan annuleren.

  9. #49

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een gezeur en gezever ik weet zeker dat als ze de missies nog makkelijker maken er daar ook over geklaagd wordt.
    Waarom reageren er mensen die gestopt zijn met spelen?

  10. #50

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ranzou Bekijk Berichten
    Wat een gezeur en gezever ik weet zeker dat als ze de missies nog makkelijker maken er daar ook over geklaagd wordt.
    Waarom reageren er mensen die gestopt zijn met spelen?
    Waarschijnlijk ben jij nog geen level 46+ dan zeker? Ik ook niet, maar snap ze wel en geef ze zeker betreft grondstoffen helemaal gelijk. Op lagere levels kan je het op je eiland verzamelen, de grondstoffen voor hun kan je alleen met avonturen verdienen. Staat in geen verhouding imo.
    Daarnaast is alle feedback welkom lijkt me. Zeker ook van mensen die gestopt zijn. Zo kom je erachter waarom en kan je dit wel dan niet meenemen naar de toekomst.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.