Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 76

Onderwerp: [Missies] Crisis Missie Gesneuvelde Leger

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Staat bovenaan bij elke post, 250 edelstenen en EHBO pakketten voor je generaal.
    Als de info uiteraard klopt
    Ow thx! Had ik niet zien staan. Valt inderdaad een beetje tegen ja.
    Maar ga toch mijn best doen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Zeker te doen zo. Wezenlijk verschil tussen een avontuur uitspelen of ook nog een bepaalde beloning ervan moeten zien te scoren.
    Sowieso bedankt ook voor de post. Kan ik me vast voorbereiden

  3. #13
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    ziet er allemaal weer erg leuk uit. En het is weer een hele leuke uitdaging. Ik vind de beloning van het voltooien van de crissis missie mager 250 diamantjes en ehbo pakketjes. Ik hoop dat ze dit gaan aanpassen.

  4. #14
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    beloning is minder, maar deze keer zijn de missies heel goed te doen voor mij.
    ok er zijn wat min puntjes maar daar kom ik wel overheen
    ben wel heel erg blij dat ik geen lvl 46 ben of hoger. daar zit nog meer rommel tussen.
    heb express weinig avonturen gedaan

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    produceer 50 damasceen zwaarden

    jammer, ik kan de missie weer annuleren...
    ik ga geen gebouwen neerzetten die ik niet wil hebben...

    erg jammer dat ze je zo een bouwstrategie proberen op te dringen...

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    er wordt weer veel van de hoge lvls gevraagd 10k tropen hout 5k staal en 5k salpeter niet bezitten maar afgeven, dus voor die 250 edelstenen en ehbo die ik niet nodig heb niet de moeite waard dus, de andere levels veel succes daar is het een mooie uitdaging voor

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    er wordt weer veel van de hoge lvls gevraagd 10k tropen hout 5k staal en 5k salpeter niet bezitten maar afgeven, dus voor die 250 edelstenen en ehbo die ik niet nodig heb niet de moeite waard dus, de andere levels veel succes daar is het een mooie uitdaging voor
    het zou mooi zijn als we met de hele server die missie doen boycotten

  8. #18
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    het zou mooi zijn als we met de hele server die missie doen boycotten
    Beetje onzin.
    Je kan toch gewoon feedback geven?
    Als je de missie niet wilt doen, dan doe je het gewoon niet, ieder zijn eigen keuze.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Beetje onzin.
    Je kan toch gewoon feedback geven?
    Als je de missie niet wilt doen, dan doe je het gewoon niet, ieder zijn eigen keuze.
    weet je wat onzin is, doormiddel van missies mensen dwingen bepaalde gebouwen te bouwen!
    dit is geen strategie spel meer, maar een RPG waar je gewoon domweg missies moet volgen... vanaf de start beginnen ze er al mee door je te dwingen bepaalde verhouding houthakkers, boomplanters en zagers neer te zetten...
    bouwspellen zijn leuk omdat iedereen het anders doet en dat je doormiddel van handel je overschot ruilt tegen je tekorten...
    de diversiteit wordt compleet weggenomen door al die missies die je dwingen bepaalde gebouwen neer te zetten!!!

    en wat betreft die gesneuvelde leger missie, die ga ik inderdaad ook zeker niet doen!

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    weet je wat onzin is, doormiddel van missies mensen dwingen bepaalde gebouwen te bouwen!
    dit is geen strategie spel meer, maar een RPG waar je gewoon domweg missies moet volgen... vanaf de start beginnen ze er al mee door je te dwingen bepaalde verhouding houthakkers, boomplanters en zagers neer te zetten...
    bouwspellen zijn leuk omdat iedereen het anders doet en dat je doormiddel van handel je overschot ruilt tegen je tekorten...
    de diversiteit wordt compleet weggenomen door al die missies die je dwingen bepaalde gebouwen neer te zetten!!!
    +1

    Die Dama zwaarden maker gaat er nu niet komen met de missies niet als ik level 100 ben ook niet. Nutteloze rommel en zonde van de programmeer tijd die ze erin steken!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.