Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Verborgen experimenten

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    Verborgen experimenten

    Hallo,

    Is er ook een goede gids te vinden voor het avontuur Verborgen Experimenten?

    groetjes
    Kraplap

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    forum.thesettlersonline.com/threads/16332-Killste-Collected-Adventure-Guides-by-Various-Authors?p=200513&viewfull=1#post200513

    nog niet gespeeld maar dit is de guide die ik gebruikt
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Appeltaart,

    Die gids gebruik ik ook altijd maar bij verborgen experimenten vind ik hem niet echt duidelijk..en blocks gaan er verkeerd..
    Heb al zitten kijken bij weeman, arpear, bobsguide en nog vele anderen..Maar geen resultaat.

  4. #4
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    het is geen best avontuur met hoge verliezen en een niet zo hoge loot vandaar dat je weinig guides zal vinden.
    Ik heb 1 guide gemaakt met 14 (werkende) blocks alleen die is voorlopig met kanonnen en gebruik van minimaal 2 veteraans.

    Voor de rest zou je eens op het Duitse forum kunnen kijken voor VE guides. Daar staan er ook wel een paar als ik het goed.

  5. #5
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Weeman waar staat jou gids? Als ik jou gids aanklik zie ik alleen bij verborgen experimenten de loottabel staan. Ik heb kanonnen en 2 veteraans..
    HELP!!

    Zelfs bij de simulator krijg ik geen map te zien van verborgen experimenten...of het experiment is verkeerd afgelopen en de kaart is ontploft..kan natuurlijk ook.

  6. #6
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ull=1#post8038

    Het is nogal groot en ik ben nog ermee aan het werk. Het zijn 3 posten achter elkaar.

  7. #7
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Wee_man je bent geweldig....heel erg bedankt...

    Ik had er ook 1 gevonden van nighteye..maar pfff..ook met kanonnen en veteraan

    Mag van mij een slotje op

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    http://settlersonlineguide.weebly.co...eruiments.html

    geen blocks, geen kanonnen, zelf niet gespeeld maar op de weebly site staan zeer bruikbare guides.
    Onderaan geeft hij ook andere sites, daar heb ik er ook al van gespeeld en die gingen ook goed.

    succes

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

  10. #10
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk om te weten dat allen hierboven incl. ondergetekende deze straks als onderdeel van de crisis missies mogen doen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.