Plaats hier je reacties over het topic: Informatie update
Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Plaats hier je reacties over het topic: Informatie update
Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 15-05-13 om 15:35.
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
TSO allereerst dank dat er gereageerd is op PvP content.
Al is het niet veel concreets en nog steeds geen datum. Het betekent wel dat jullie toch luisteren naar onze signalen.
We willen als spelers duidelijkheid en uiteraard nieuwe content / functies en pvp.
Succes met verder ontwikkelen.
Ja, ik kijk er al naar uit de verhoging van edelstenen,dat verkort de tijd van alles en nog wat.....leuk he....
Dus ik ben nu lvl 42 en krijg edelstenen voor het aantal lvl's dat ik al omhoog ben gegaan? (de bonus)
Bedankt voor de update. De edelstenen zijn meer dan welkom, zeker gezien alle extra gebouwen die er gaan komen met het wetenschapssysteem.
Hopelijk wordt het thuiseiland veilig gehouden bij een PvP spel.
Ik en samen met mij speel veel te weinig om intensief verdediging te kunnen opbouwen.
Kijk, hier kunnen we wat mee. Ik ben tevreden over jullie acties ten opzichte van de feedback van de spelers. Fijn dat er zo omgegaan wordt met de klant.
Correct, alle spelers die al op een hoger niveau zijn zullen de verhoging ontvangen.
Ook met PvP zullen alle eilanden nog gewoon veilig blijven, het is niet de bedoeling dat men elk eiland kan vernietigen zodat een aantal personen de sterksten zijn ;-).
Is het ook mogelijk om de gildemissie reset ook uit te voeren als de gildeleider niet meer online komt?