Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Informatie update

  1. #31

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    De update was rond die tijd nog bezig. Lees eerst even het beginscherm na het inloggen... Overigens lijkt de update iets vertraagd, dus nog eventjes geduld.

    Edit: Ik zie net dat de servertijd een uur achterloopt bij mij. Update is dus vertraagd.

    Als het onderhoud voorbij is staat er volgens mij altijd gereed bij, dus zijn ze nog bezig.
    Laatst gewijzigd door MI-Side; 22-05-13 om 05:32.

  2. #32
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien dat sommige zich kunnen inschrijven voor de cursus ''lezen'' tijdens het wachten trololo

  3. #33

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    dan zou ik maar eens beginnen poegel

  4. #34
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anoniem107 Bekijk Berichten
    dan zou ik maar eens beginnen poegel
    Ik ben voorzitter van de cursus

  5. #35
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Met het onderhoud van week 20 zullen alle gilde missies worden gereset om alle gildes die vast zitten te helpen. In de toekomst zal er een workaround in het gilde interface komen om de interne gilde informatie te verbeteren. Onder andere zal je kunnen zien welke leden klaar zijn met hun missies en welke leden hun missies nog moeten voltooien.
    "

    is er al enig idee wanneer in de toekomst zal zijn......met name het "kunnen zien welke leden klaar zijn met hun missie" is iets waar menig Gilde op zit te wachten.

  6. #36
    peterus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Edelstenen niet meer ontvangen

    Inlogbonus

    Vandaag is al de tweede keer dat ik geen edelstenen (45) heb ontvangen nadat je een week lang elke dag hebt ingelogd.
    Is dat alleen bij mij zo of bij iedereen?
    Laatst gewijzigd door peterus; 30-05-13 om 06:41.

  7. #37
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bollekebeer
    is er al enig idee wanneer in de toekomst zal zijn......met name het "kunnen zien welke leden klaar zijn met hun missie" is iets waar menig Gilde op zit te wachten.
    Ik heb hier nog geen verdere informatie over op dit moment, zodra er meer bekend is zullen we dat aan jullie laten weten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterus
    Vandaag is al de tweede keer dat ik geen edelstenen (45) heb ontvangen nadat je een week lang elke dag hebt ingelogd.
    Is dat alleen bij mij zo of bij iedereen?
    Je kan met dit probleem het beste contact opnemen met het ondersteuning team, die zullen je beter kunnen assisteren met dit soort problemen. Je kan het ondersteuning team bereiken via onze website: http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning

  8. #38
    peterus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt Skelril

  9. #39

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Smile missie

    Er is weer een up date geweest en er zijn leuke missie erbij gekomen echte ik zit circa 7 maanden met een missie die blijft hangen. Heb alles gedaan wat ik moet doen.

    gaat om missie: HET GEVECHT : ga het leger in) heb gemaild en reactie achtergelaten maar helaas krijg 7 maanden lang te horen dat ze ermee bezig zijn.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.