Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Het spel winnen

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nooo thankss! dan zit je bij het verkeerde spel makker!

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Tweede eiland, dat zou wat zijn. Een heel moeilijk op te bouwen eiland. Dus grondstoffen overvaren van je thuiseiland, schepen moeten bouwen daar, geen mijnen en afgravingen op dat 2e eiland etc. Daar wel productie gebouwen voor wapenuitrustingen kunnen bouwen en die producten (leren harnassen, schoenen en zo) dan weer vervoeren naar je thuis eiland )
    Dan hebben wij weer een uitdaging en veel te doen! Havens bouwen, scheepswerven....
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Tweede eiland, dat zou wat zijn. Een heel moeilijk op te bouwen eiland. Dus grondstoffen overvaren van je thuiseiland, schepen moeten bouwen daar, geen mijnen en afgravingen op dat 2e eiland etc. Daar wel productie gebouwen voor wapenuitrustingen kunnen bouwen en die producten (leren harnassen, schoenen en zo) dan weer vervoeren naar je thuis eiland )
    Dan hebben wij weer een uitdaging en veel te doen! Havens bouwen, scheepswerven....
    Ik heb goed nieuws voor je! Want dat bestaat allemaal al
    Broertje van Settlers online -> http://en.anno-online.com/en

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    als er een herstart zou komen is ook de laatste dag dag ik inlogde

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm... herstarten... en dan weer BB sponsoren met edelstenen om gebouwen opnieuw te moeten kopen....

*kijk maar uit; straks breng je ze op een idee*

Wat mij betreft dus niet; heb al genoeg moeite gedaan mijn eiland zover te krijgen als het nu is!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten