Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Mooi, ik zie het wel zitten. Wordt het spel wat diverser van.
Ik ben zeer benieuwd naar dit alles.
Groet van SirJackOld
Hoe zeker is een zekere kans? 100%?
wetenschapsysteem is leuk maar iedereen wacht op pvp
Ik ben benieuwd, nieuwe grondstoffen, nieuwe gebouwen en skills verbeteren.
Dat word weer puzzelen met de produkties en ruimte op mijn eiland maar lijkt me wel een leuke aanvulling en uitdaging
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Moeten die 31 punten verdeeld worden over alle 4 de trees of heb je 31 punten te verdelen per tree?
Krijgen we dan ook een aantal vergunningen extra voor de nieuwe gebouwen? Of anders een aantal edelstenen in de richting om nieuwe te kopen in de winkel? Want anders moeten vooral de gevorderde spelers hun economie ombouwen of aanpassen waar niemand zin in heeft.
Verder lijkt me dit echt een supertof idee! Ik vond de wetenschapsboom in het spel Ikariam ook altijd geweldig. Die was echt vergevorderd, dat systeem.
leuk en aardig en doormiddel van (zij)missies wordt je vervolgens "gedwongen" om bepaalde types te ontwikkelen?????????
weg met de strategie!!! dwing de menigte doormiddel van (zij)missies!
Super idee!
Dit brengt weer eens wat diversiteit aan in het spel!
En voor degenen die niet alle gebouwen willen bouwen: je HOEFT ook deze nieuwe gebouwen niet te bouwen.
Kom op!
Ik ben benieuwd naar deze nieuwe gebouwen en missieketens. Is het al juni?
Ik ben vrij sceptisch, maar wil het wel eens zien.
Ik had eigenlijk meer gehoopt op PvP of een verhoging van het max level.
Voor de 50+ spelers is er niet echt een vooruitgang en er zijn er steeds meer die vast zitten met hun level