Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: gilde missies

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    gilde missies

    Help! wij krijgen geen nieuwe gildemissies de laatste 2 weken.
    heb al een ondersteuningsticket naar BB gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op.
    vandaar dat ik het zo maar eens probeer.

    wij willen Gildemissies

    Gegroet

    Calimer0

    gildeleider Tandria

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn momenteel problemen met de gildemissies waardoor spelers geen nieuwe missies ontvangen. We zijn op de hoogte van dit probleem en ons ontwikkelaars team is hard aan het werk om een oplossing te vinden. Ik hoop zo snel mogelijk meer informatie over mogelijke oplossingen voor jullie te hebben.

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Zou wel handig zijn als er vaart achter gezet wordt er is al een gilde veel mensen kwijt daardoor wat ik begrijp voor de leavers maar als gilde leider besteden mensen veel tijd in het spel is zonde als je dan members verliest doordat BB problemen heeft met de gilde missies.

    Misschien idee Skelril om die mensen wel de gilde munten te geven ik bedoel als jij edelstenen kan uitdelen kan je zeker per dag 8-10 gildemunten geven.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou met liefde iedereen gildemunten geven, alleen zo werkt het helaas niet! Overigens zou het ook oneerlijk zijn voor de spelers die WEL de gildemissies doen en daardoor resources moeten uitgeven aan de missies ;-). We hopen zo snel mogelijk een oplossing te hebben, heb dus nog even geduld.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Van mij mag je ze gilde munten geven zij kunnen er niets aan doen dat ze geen resources kunnen doneren he.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Dan zou ik liever geen gildemissies meer krijgen dan. Als ik toch de muntjes krijg...

  7. #7
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Dan zou ik liever geen gildemissies meer krijgen dan. Als ik toch de muntjes krijg...
    vind wel dat wij niet moeilijk moeten doen voor mensen die door een bug van BB geen gildemissies kunnen doen die zouden van mij echt wel reward ervoor mogen krijgen gildes gaan er echt kapot aan het is een verbind iets samen de gilde missies tedoen en ik geef ze ook plenty uit dus zou zelf gewoon pissig zijn als BB twee weken lang zo iets niet zouden fixen is wel afhankelijk van je gilde meer dan 125 gildemuntjes he
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #8
    Guard63's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Rosmalen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wel vreemd dat bij ons Gilde een deel wel de GM's krijgt en een paar leden niet
    Laatst gewijzigd door Guard63; 05-06-13 om 02:31.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.