Bij de handel kun je kiezen om een "wildgrot" in te kopen. Ik heb deze proberen te googlen en fora doorgelezen, maar dit is nergens bekend!
Weet iemand wat het is en hoe je er aan kunt komen?
Alvast dank!
Bij de handel kun je kiezen om een "wildgrot" in te kopen. Ik heb deze proberen te googlen en fora doorgelezen, maar dit is nergens bekend!
Weet iemand wat het is en hoe je er aan kunt komen?
Alvast dank!
Is te krijgen als beloning bij het avontuur ''Zwarte Ridders'' kreeg ik te horen.
Ik ben op zoek naar feitelijke info over deze deco. Ik heb ook al veel dingen gehoord, maar nergens kan ik er iets over vinden.
Misschien kan Skelril ons helpen met wat meer info over deze decoratie, er is weinig over te vinden.
Het zal wel uit slot 8 komen bij de loot van Zwarte Ridders denk ik, de beloningen met 0,1% kans.
De benaming is wildgrot (makkelijk) op de handel, nu vraag ik me af of er ook andere van deze zijn met (moeilijk) ofzo![]()
Duistere Broederschap heeft ook een slot 8 met 0,1% kans, misschien is daar ook een versie van deze decoratie?
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Wildgrot is een standbeeld en kan verkregen worden als beloning in de volgende avonturen:
- Buskruit
- De Vikingen I & II
- Zonen van het Veld
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Ja, bedankt. Naar deze feitelijke info was ik opzoek![]()
Zijn er meer van dit soort decostukken? En wat is de lootkans? Kun je daar meer over vertellen Skelril?