Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: wekelijkse gildemissies

  1. #1
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    wekelijkse gildemissies

    Misschien zou het leuk zijn om de gildemissie wekelijks te maken waarbij de gildeleden elke dag een persoonlijke missie krijgen.
    Voor de totale missie zou er bv zoveel % van alle persoonlijke gildemissies voltooid moeten worden en uiteraard meer gildemunten voor het voltooien van een wekelijkse gildemissie dan we nu krijgen voor een dagelijkse gildemissie.

    Ik denk dat je hiermee de gildemissies leuker maakt om te doen en geeft iedereen wat meer tijd om zijn eigen missies te doen in de tijd die je hebt om settlers te spelen.
    Met name avonturen in de gildemissies kunnen soms erg vervelend zijn als je net in een ander (groot) avontuur zit of weinig speeltijd hebt op die dag.
    De ene dag heb je meer tijd dan de andere en zou je bv 1 van de 7 persoonlijke missies in kunnen halen mocht je achterlopen

    En om de totale gildemissie te laten kijken naar voltooide persoonlijke missies in % ipv van elk aktief lid afzonderlijk, maakt het denk ik wat makkelijker en leuker voor elk gilde.

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Steun het voorstel!! Helemaal als je wat hoger wordt krijg je gildemissies als compleet avontuur misdadigers / zonen. Ik kan mij voorstelen dat niet iedereen daar tijd voor heeft.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik merk is dat er voornamelijk problemen zijn met de gildemissies als er een avontuur moet worden gedaan. Daar kan ernstige vertraging in oplopen. Dan heb je dus 2 mogelijkheden om op te lossen:
    1) Verwijder de avonturen uit de lijst met gildemissies
    2) Pak het bovenstaande voorstel.

  4. #4
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Zover ik heb begrepen zitten er in de nieuwe gildemissies ook weer avonturen.
    Welke avonturen je krijgt zijn afhankelijk van het aantal leden in het gilde.

    Wij hebben wel eens paar dagen achter elkaar een avontuur in de gildemissie, dat is aardig op te vangen in een aktief gilde maar beperkt wel je speeltijd voor andere dingen/ avonturen.

  5. #5
    LadyD's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Mooi voorstel hierboven.
    Soms is het inderdaad wringen om rond te raken in tijd. Zeker als je net groot avontuur doet of er van hersteld. Beetje spreiding zou leuk zijn.

  6. #6
    siskin's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Kortrijk, België
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    wat is een gildemissie eigenlijk, hoe verloopt dat , wat is het doel ?

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Een gilde missie is een missie die je met meerdere gildeleden moet voltooien, elk lid krijgt afhankelijk van het niveau dat diegene is een missie waar diegene dan een kleine beloning aan gildemunten krijgt, als meerdere gildeleden hun missie heeft voltooid dan krijgen ze een grotere beloning aan gildemunten, die gildemunten kun je weer verhandelen of wat mee kopen in handelaar.
    Het doel is denk ik dat er meer samenwerking komt in de gildes

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een goed idee en heb het voor mezelf wat uitgewerkt.

    De Vier Winden en het Paasevent bevatten deelopdrachten, om een groter doel te bereiken.

    Nu zou er een mogelijkheid zijn, dat een gilde zelf een dergelijke structuur kan maken voor het eigen gilde. Hiermee versterk je dan ook de onderlinge band in het gilde. En daarvoor zit men ook in een gilde, saamhorigheid.

    Een dergelijke structuur kan gekocht worden met gildemunten en de beloningen, uiteraard ook. Je zou er ook voor kunnen zeggen dat de beloningen uit eigen zak gedaan moet worden.

    Het zou een leuk idee zijn, als je als gilde een keer per week / een keer per twee weken een dergelijke boom kan zelf maken. BlueByte heeft een x-aantal missies verzonnen en gildeleiding kan dan zelf vier opdrachten kiezen en na vier opdrachten krijgt iedereen een gildebeloning.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.