Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 57

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 30.04.2013

  1. #41

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    gild market

    ik stem op de edelstenen put dat die ook zo met gild munten te koop komt

  2. #42

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ik stem op een edelestenen put dat die ook de koop komt met gild munten

  3. #43
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Kleppelekker,

    Voor een aantal van de nieuwe functies zal je, zoals eerder al aangegeven, niet lang meer hoeven te wachten! ;-) Zoals ik eerder al heb aangegeven, alle nieuwe content wat er binnenkort aan komt zal er voor zorgen dat iedereen genoeg plezier kan beleven.

  4. #44

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Kleppelekker,

    Voor een aantal van de nieuwe functies zal je, zoals eerder al aangegeven, niet lang meer hoeven te wachten! ;-) Zoals ik eerder al heb aangegeven, alle nieuwe content wat er binnenkort aan komt zal er voor zorgen dat iedereen genoeg plezier kan beleven.
    ok, ik ga ervan uit dat het dan ook zo is.... wel voor lange termijn hoop ik dan vaak is het 2weken dan even er tegenaan en weer klaar. Ik wacht wel af en laat me verrassen, anders weet ik je wel weer te vinden haha

  5. #45
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben al een tijdje level 50 en speel bijna geen avonturen meer omdat ik niets aan de EP heb. De avonturen die ik vind, spaar ik of geef ik aan een lager level. Het paasevent was al niet echt een uitdaging, maar nu is het echt saai geworden.
    Goed idee van Kleppe om bijv extra loot te krijgen in plaats van EP voor de level 50 spelers. Dan kan ik nog even wachten op een verhoging van het level.

    Temp

  6. #46

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TEMPLARRED Bekijk Berichten
    Ik ben al een tijdje level 50 en speel bijna geen avonturen meer omdat ik niets aan de EP heb. De avonturen die ik vind, spaar ik of geef ik aan een lager level. Het paasevent was al niet echt een uitdaging, maar nu is het echt saai geworden.
    Goed idee van Kleppe om bijv extra loot te krijgen in plaats van EP voor de level 50 spelers. Dan kan ik nog even wachten op een verhoging van het level.

    Temp
    ligt er wel aan welke loot Temp, pakhuizen zitten vol op graniet na momenteel, maar straks is alles op 5 en dan ook daarmee klaar..... dus spaar je weer voor niks

  7. #47
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Een maandelijks ontwikkelaars dagboek met wat we kunnen verwachten in de aankomende maand zoals de huidige lijkt mij wel een mooie manier om meer betrokken te zijn met wat er wel of niet aankomt op korte termijn.
    Verder wacht ik met smart op nieuwe uitdagende grote avonturen
    Vervang de ep daarbij door extra grondstoffen en een kleine kans op speciale gebouwen/deco en er is weer een nieuwe uitdaging bij voor de spelers die op max of bijna maximaal niveau zitten

  8. #48
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Wat misschien wel leuk zou zijn voor level 50: De mogelijkheid om een tweede eiland(je) te krijgen, dit eiland heeft de grootte van maximaal 2 sectoren zoals op het hoofd eiland maar om dit eilandje te verkrijgen moet je echt wel wat werk verrichten; je moet kampen verslaan waarbij je per kamp minimaal 5 aanvalsgolven moet sturen. Op deze manier zijn de vijftigers nog wel even bezig en de beloning is zeer de moeite waard, twee extra sectoren wie wil dat nou niet???
    Om het nog leuker te maken: Op dit eilandje vindt je een paar nieuwe grondstoffen voor speciale gebouwen/buffjes/eenheden of andere dingen.

  9. #49
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is top ..
    dat er rekening word gehouden met de spelers hun gedachten vind ik supper
    de bug fix in het handels huis is meer dan welkom was beetje irritant/vermoeiend

    nieuwe buildings zien er leuk uit

    omtrend dat stemmen heb ik niet echt melding gezien op homepage met link om te kunnen stemmen ..
    msschn toekomst gewijs ff mail met link rondsturen niet??µ

    grts mel
    settlers for ever

  10. #50
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Melchior,

    Het stemmen heeft nog niet plaats gevonden, je zult dus nog gewoon kunnen stemmen zodra we dit online zetten!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.