Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 57

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 30.04.2013

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Dus nog steeds geen lvl cap verhoging...op de UK server zitten ze daar al meer dan een jaar op te wachten. Ik snap niet waarom dat zoveel werk zou moeten zijn. Tellertje verhogen en max van ep afhalen...lijkt mij toch geen 'rocket science' .

  2. #32
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZoreanderNL Bekijk Berichten
    Dus nog steeds geen lvl cap verhoging...op de UK server zitten ze daar al meer dan een jaar op te wachten. Ik snap niet waarom dat zoveel werk zou moeten zijn. Tellertje verhogen en max van ep afhalen...lijkt mij toch geen 'rocket science' .
    Eens; zitten we nog steeds met dezelfde avonturen... maar hebben in ieder geval nog iets van een uitdaging

  3. #33

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    nieuwe gebouwen

    wat doen die 2 nieuwe gebouwen die later in dit jaar uitkomen?

    grtz lennardhelder

  4. #34
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals jullie in BB_Pandur's post hebben kunnen lezen krijgen wij helaas ook niet altijd alle informatie en zijn we afhankelijk van wat de ontwikkelaars ons vertellen! Maar wees gerust, zoals jullie ook in de post hebben kunnen lezen komen er een aantal leuke nieuwe dingen aan voor iedereen, dus ook voor de niveau 50 spelers! Een aantal van deze nieuwe dingen zijn al besproken in onze laatste Blue Byte Backstage video:
    • Wetenschapsysteem
    • Nieuwe, moeilijkere avonturen
    Verder zijn we de PvP functie niet vergeten, maar willen we er enkel voor zorgen dat de PvP functie volledig werkt en functioneert. Omdat het zo'n grote en belangrijke functie is gaat hier dus veel tijd in zitten om het te ontwikkelen, testen, bugs te fixen etc.

    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 02-05-13 om 21:50.

  5. #35
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril.... het klinkt misschien afgezaagd... maar wat hebben level 50`s aan nieuwe avonturen als de level-cap niet omhoog gaat....
    Het kan toch niet zo moeilijk zijn (zoals ook door andere reeds in posts aangegeven) om de teller verder door te laten lopen... Nieuwe avonturen; prima/ leuk; maar het moet wel nut hebben om deze te spelen!

  6. #36
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Ik snap de frustratie, ik ben zelf ook een gamer en ik zie ook graag alleen maar verbeteringen, helaas zijn sommige dingen niet altijd even makkelijk en kosten nieuwe functies zoals PvP en een niveau-cap verhoging nou eenmaal veel tijd om te creëren. Dit omdat er meer bij komt kijken dan de meeste denken.

    Een goed voorbeeld is de niveau-cap verhoging, deze zijn niet zo simpel als het lijkt, want ik neem aan dat we hierbij allemaal ook graag nieuwe content zien. Zo zullen er o.a. nieuwe missies moeten worden bedacht waardoor je niveau's omhoog kunt gaan, en moeten er ook nieuwe avonturen worden gemaakt. Al met al gaat daar veel tijd in zitten, dit is niet alleen zo voor Blue Byte maar dit telt voor alle game makers. Wat veel mensen meestal ook niet weten is dat er héél veel tijd gaat zitten in het schrijven van nieuwe missies, gezien er een heel verhaal voor moet worden geschreven, ook dit kost veel tijd.

    Verder is één van de nadelen dat we momenteel maar een klein groepje ontwikkelaars hebben (zoals je misschien wel hebt gezien aan de hoeveelheid posities die er bij ons open zijn). Dit heeft ook invloed op waar de focus wordt gelegd qua ontwikkelingen


    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 03-05-13 om 09:07.

  7. #37
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    *Point taken* Skelril; het is ook niet persoonlijk tegen jouw;

    Maar het frustreert dat er continu kwartalen/ jaren worden genoemd (en daarmee hoop en een verwachting wordt gecreëerd). In mijn ogen kan men dit dan beter niet noemen aangezien (zoals je hier ook meerdere reacties ziet) dit een ave-rechts effect hebt.

    Jouw punt dat er bij een level cap verhoging ook nieuwe content bij zou moeten komen deel ik slechts gedeeltelijk... nieuwe content is niet direct nodig (is leuk; maar beschouw dat meer als een *nice-to-have* dan als een must om de level-cap naar boven bij te schroeven*
    Geen additionele content geeft level 50`s namelijk nog steeds de mogelijkheid op te levelen/ avonturen te spelen voor xp (nu worden avonturen vaak weggegeven aan low-levels in ruil voor de lootspot; aangezien zij nog iets aan de xp hebben); en dat is meer uitdaging dan dat de meeste level 50`s nu hebben.

    En dat games/ programma`s tijd kosten daar moet ik je *helaas* helemaal gelijk in geven; echter als iets tijd kost is het beter om daar daar geen data`s aan te hangen aangezien dat een verwachting creëert!

  8. #38

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Skelrill, Het is logisch dat nieuwe opties tijd kosten ivm testen/bugs etc en je die pas online gooit als er zekerheid is dat alles werkt. Bugs leveren vaak nog meer frustratie op. Maar zoals Roodstaart aangeeft, is de lvl cap het belangrijkst. Die nieuwe functies etc kunnen later ook, dan kunnen we tot die tijd in ieder geval verder met proberen te lvlen en hebben we een doel. Dat het dan met bestaande avonturen moet, daar heb ik geen probleem mee. We willen gewoon verder en een doel hebben Eiland is nu compleet vol en alles op lvl5 enigste wat we kunnen doen is wat handelen en andere helpen, oftewel boring!

  9. #39
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Maar het frustreert dat er continu kwartalen/ jaren worden genoemd (en daarmee hoop en een verwachting wordt gecreëerd). In mijn ogen kan men dit dan beter niet noemen aangezien (zoals je hier ook meerdere reacties ziet) dit een ave-rechts effect hebt.
    Hier ben ik het compleet mee eens, en ik ben ook hard bezig om er voor te zorgen dat onze communicatie naar jullie wordt verbeterd, alleen gaat dit soms niet zo soepel en kost het veel tijd om dat soort dingen te veranderen.

    Jouw punt dat er bij een level cap verhoging ook nieuwe content bij zou moeten komen deel ik slechts gedeeltelijk... nieuwe content is niet direct nodig (is leuk; maar beschouw dat meer als een *nice-to-have* dan als een must om de level-cap naar boven bij te schroeven*
    Geen additionele content geeft level 50`s namelijk nog steeds de mogelijkheid op te levelen/ avonturen te spelen voor xp (nu worden avonturen vaak weggegeven aan low-levels in ruil voor de lootspot; aangezien zij nog iets aan de xp hebben); en dat is meer uitdaging dan dat de meeste level 50`s nu hebben.
    Ik denk persoonlijk dat een niveau-cap verhoging gepaard moet gaan met een grote content update, gezien constant de zelfde avonturen doen na een tijdje zal gaan vervelen. Verder weet ik haast zeker dat met de nieuwe content die er momenteel aan komt (zoals het wetenschapsysteem, maar ook andere content wat nog niet is aangekondigd ;-)) jullie genoeg te doen zullen hebben op niveau 50, en hier ook genoeg plezier aan zullen beleven.

    Voor niveau 50 zie ik momenteel een aantal problemen, één daar van is de hoeveelheid missies / avonturen die er zijn voor de niveau 50's. Daar komt ook nog eens bij kijken dat de missies / avonturen die er zijn veelal EP geven als beloning, iets waar men als niveau 50 niets meer aan heeft. Ik heb daarom ook aan ons ontwikkelings team doorgegeven dat niveau 50's ipv. EP een ander soort beloning moet ontvangen, zoals resources.

    Als dit soort dingen zouden worden veranderd zou het al een stuk aantrekkelijker zijn om op niveau 50 te spelen, zeker als het gepaard zal gaan met nieuwe content.
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 03-05-13 om 09:55.

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Hey skelrill, Met bovenstaand ben ik het wel eens, maar dat kan mogelijk wel 2014 worden met die avonturen en resources. Ik en de meeste van de 50-ers hebben geen probleem om dan maar tot die tijd zelfde avonturen te spelen. hebben we in ieder geval tot die tijd wat te doen

    Nog 3-5 maanden niks doen zal veel mensen doen afhaken om serieus verder te spelen en met het risico je ze verliest aan andere games....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.