Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Het Stermenu

  1. #1
    SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Het Stermenu

    Ik speel al een tijdje settlers online en merk nu steeds meer hoe vervelend het stermenu eigenlijk is.
    Probleem zit hem in het innen van de grondstoffen. Nu moet je de grondstof aanklikken en dan op je burgemeestershuis klikken,
    dit proces is zo traag en dat merk je zeker nadat je een aantal dagen de gevonden kaartstukken van je ontdekkingsreizigers niet hebt geïnd.

    Zou hier geen oplossing voor kunnen komen, bv dat als je dubbelklik op een grondstof doet het meteen in je opslag komt?

    Met vriendelijke groeten,

    SnelleNiels

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal maar geen opmerkingen maken over je naam ...Zou voor jou geen probleem moeten zijn SnelleNiels.

    Maar waarom zou je al je kaartstukken laten liggen van een aantal dagen gewoon direct op je burgermeesterhuis doen.

    Ik zou meer een verandering willen zien met het stermenu dat je pakketjes kan delen of op elkaar kan doen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het valt me steeds meer op dat mensen ''extratjes'' willen die het spel versnellen.
    Als dit gebeurd, dan is er helemaal niets meer aan, omdat je dan bijna niks meer hoeft te doen.

    Zie Anno Online als voorbeeld

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Maar ik snap de logica ook wel. Als je veel marmer, mandjes of wat dan ook in je stermenu hebt staan, dan zijn het er op den duur heel veel. kun je blijven scrollen. Let wel, ik heb meer dan 10.000 settlertjes, meer dan 60 avonturen, enkele rijen vol met Irma's mandjes, en dan ook nog eens grondstoffen die ik krijg uit de avonturen, maar niet naar het gemeentehuis verplaats omdat die dan vol zouden zitten..... Ik zou het wel fijn vinden als ik het kon groeperen.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.