Een aparte tab in het Handelshuis waarop de Gildeleden handel kunnen drijven zou meer belang aan de Gilde geven. En daardoor misschien ook spelers langer in het spel houden.
Een aparte tab in het Handelshuis waarop de Gildeleden handel kunnen drijven zou meer belang aan de Gilde geven. En daardoor misschien ook spelers langer in het spel houden.
Handel drijven kun je gewoon in de gildechat doen.
Je kunt altijd op de naam van je gildeleden filteren om te zien of zij iets erop hebben staan wat je weg wilt geven.
In de gildechat kan je enkel kijken als die volop actief is. Ben je online als de anderen dat niet zijn, kan je niks. Nu zet ik partijen te koop die ik liever eerst via mijn gildeleden zou laten passeren (zoals het zou moeten horen).
dat ziet je in een verkeerde gilde als die niet of nooit online zijn vind dit geen goed idee als je het wil sturen of ruilen binnen de gilde wacht dan tot ze online zijn of stuur een bericht na gilde mensen wat je wilt ruilen en anders doe je gewoon handel.
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
Ondanks dat ik niet in een gilde zit vind ik dit wel een goed idee voor een spel dat zo goed als 24/7 te spelen is. Door werk en dergelijke kan het zomaar voorkomen dat je niet met andere gelijktijdig online bent en om daar gelijk een nieuwe gilde voor te moeten zoeken is wel een beetje drastische maatregel imo :P.