Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Ep en generaal

  1. #1
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud

    Ep en generaal

    Het lijkt me leuk als je je generaal kunt verbeteren aan de hand van hoeveel avonturen hij doet. Een soort ep systeem voor je generaal dus.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    ja en bij elk level kan hij een extra ding of extra eenheden meenemen

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben er tegen want dan is het nut van een veteraan / geharde generaal weg en ik vind dat die moet blijven. Bedenk ook nog andere meekomend feit dat de guides dan allemaal waardeloos zijn en nieuwe guides redelijk lastig te maken zijn als wij allemaal variabele generaals zouden hebben
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    ik ben er tegen want dan is het nut van een veteraan / geharde generaal weg en ik vind dat die moet blijven. Bedenk ook nog andere meekomend feit dat de guides dan allemaal waardeloos zijn en nieuwe guides redelijk lastig te maken zijn als wij allemaal variabele generaals zouden hebben
    Niet als je die ook mee laat groeien Zou wel een vereiste moeten zijn dan iig.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    klopt maar kili de guides worden dan wel lastig om te maken aangezien de guide maker dan veel meer dingen rekening mee moet houden.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    dan maakt ie toch een guide voor alle levels van de generalen

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Senkons: ooit nagedacht over hoe lang het maken van een guide duurt?

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie liever buffs die je kan maken die helpen in de strijd. Bijvoorbeeld dat een kamp -20% levens heeft. Of dat een kamp 1min afgeleid is, waardoor je er snel langs kunt glippen. Natuurlijk ook buffs zoals: +20% aanvalskracht voor één aanval.

  9. #9
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ik zie liever buffs die je kan maken die helpen in de strijd. Bijvoorbeeld dat een kamp -20% levens heeft. Of dat een kamp 1min afgeleid is, waardoor je er snel langs kunt glippen. Natuurlijk ook buffs zoals: +20% aanvalskracht voor één aanval.
    Ik ben totaal voor deze buffs vooral die van dat je langs kampen kan glippen of dat je de range van vijandige kampen kleiner maakt !! goed idee !
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  10. #10
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Ik ben totaal voor deze buffs vooral die van dat je langs kampen kan glippen of dat je de range van vijandige kampen kleiner maakt !! goed idee !
    Je zou eigenlijk dan een taverne moeten hebben. Elke lvl dat je hem upgrade, geeft je dan toegang tot een speciale unit die je kunt inhuren.
    Lvl 1 taverne: Geoloog, generaal, ontdekkingsreiziger
    Lvl 2 taverne: Tacticus, geef je generaal voor 1 aanval 20% meer aanvalskracht
    Lvl 3 taverne: Jager, Toon alle traps binnen een avontuur (of haalt 1 trap weg in een avontuur)
    Lvl 4 taverne: Meestersmid, geeft units voor 2 uur 20% meer levens
    Lvl 5 taverne: Afleidingsleger, Stuur een nepleger naar een kamp toe, resulteert in 5min lang de mogelijkheid krijgen om het kamp voorbij te kunnen lopen, zonder onderschept te worden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.